Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hastighetsendring BKK ?

Anbefalte innlegg

Har hatt 5-6 Mbit mot Itavisens speedometer, men nå er det plutselig nede i 2.......Andre som også føler seg litt frustrert ?? Eller er det bare hos meg det gjelder ??

Greit nok at jeg bare betaler for 2 Mbit, men er nå blitt ganske vant med å ha litt raskere

8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff og huff - her skremte du meg virkelig, men heldigvis har jeg sluppet unna klørene deres (for denne gang) kanskje de finner meg og setter ned min hastighet neste gang. vil ikke tenkte tanken engang :-?

ITavisen.no speedometer resultat:

IP-adressen XXX lastet ned 964677 Bytes

på 1.421 sekunder.

Nedlastingshastighet: 5431 kbit/s.

KJØR TESTEN EN GANG TIL!

Lenke til kommentar

Siden de driver med kampanje i vårt borettslag (dvs mange nye mulige kunder) så skrur de nok ned hastigheten vår slik at de nye kundene ikke får redusert hastighet, da de kanskje har en max båndbredde til av borettslaget som må fordeles på alle kundene.

Så for alle dere med BKK. Watch out. BKK kommer sikkert near you med en kampanje (og hastighetsredusering).

-Wolf5

Lenke til kommentar

da de kanskje har en max båndbredde til av borettslaget som må fordeles på alle kundene.

Er ikke halve reklamekampanjen deres basert på "vi er de eneste med fiber rett inn i blokka" "Fremtidens hastigheter tilgjengelig allerede nå" etc.. Så vidtd jeg har fått med meg ruller de ut fiber til sentralen i kjelleren på blokka, så er det vanlig kabel fra kjelleren og opp i leilighetene. Jeg tror BKK struper båndbredde fordi de må betale dyre dommer når vi passerer NIX og skal ut i verden. Var sikkert ikke få BKK ftp'er som surret døgnet rundt. Jeg vet, for min snurrer enda :-)

Egentlig burde BKK ha fri hastighet for alle så lenge det er innenfor BKK sitt nett, og heller strupet hastigheten så fort vi forlot deres fiber.

Lenke til kommentar

da de kanskje har en max båndbredde til av borettslaget som må fordeles på alle kundene.

Er ikke halve reklamekampanjen deres basert på "vi er de eneste med fiber rett inn i blokka" "Fremtidens hastigheter tilgjengelig allerede nå" etc.. Så vidtd jeg har fått med meg ruller de ut fiber til sentralen i kjelleren på blokka, så er det vanlig kabel fra kjelleren og opp i leilighetene. Jeg tror BKK struper båndbredde fordi de må betale dyre dommer når vi passerer NIX og skal ut i verden. Var sikkert ikke få BKK ftp'er som surret døgnet rundt. Jeg vet, for min snurrer enda :-)

Egentlig burde BKK ha fri hastighet for alle så lenge det er innenfor BKK sitt nett, og heller strupet hastigheten så fort vi forlot deres fiber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...