Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Tipper Jones tenker et par tanker om Rooney etter det innlegget. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Jones - dårligere innlegg en Bebe. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Setter du ikke de, er du verdiløs. Få inn Berba for faen! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Vil se Berba.. Chica brenner gode muligheter på løpende bånd nå Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Sa kommentatoren at vi ikke pleier å skru av på gassen? Er jo alt vi har gjort denne sesongen... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Godt frispark med god redning der. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Tror aldri jeg klarer å tilgi Fergie for hvordan han har håndtert berbatov denne sesongen, nå er det faen meg bare trass og prinsipp som holder han sittende på benken 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Bytt nå for faen!!!!!! Blir så jævlig irritert. Ferguson virker nesten paralysert de siste månedene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Tror aldri jeg klarer å tilgi Fergie for hvordan han har håndtert berbatov denne sesongen, nå er det faen meg bare trass og prinsipp som holder han sittende på benken Håper Berba finner seg noe bedre. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Rooney suger Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Ferguson er forbanna latterlig som bruker Hernandez og har Berbatov omtrent ikke på benken engang. Jeg mener det er en av grunnene til av vi ikke er 10 poeng foran City... Forbanna latterlig. Tydeligvis at mottoet hos SAF er middelmådighet foran klasse. Han har tydeligvis gitt opp. Og det er utilgivelig. UANSETT! Gir faen ikke opp før det er over. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Ferguson er forbanna latterlig som bruker Hernandez og har Berbatov omtrent ikke på benken engang. Jeg mener det er en av grunnene til av vi ikke er 10 poeng foran City... Forbanna latterlig. Tydeligvis at mottoet hos SAF er middelmådighet foran klasse. Han har tydeligvis gitt opp. Og det er utilgivelig. UANSETT! Gir faen ikke opp før det er over. Det er som Wenger med Ramsey det. Er utrolig frusterende å se på. At Berbatov stiller bak Hernandez i køen er virkelig latterlig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Haha, så forbanna latterlig. Blir dummere og dummere! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Berba! Bare så synd at chica ble igjen på banen. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Nei, ser frem til ny manager. Ferguson er fantastisk, men måten han har behandlet Berbatov på denne sesongen er altfor dårlig. Og når spillere som Evra og Hernandez har klippekort på laget, ja da... 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Hjelper jo ikke å ha Berbatov i den oppbyggende rollen når Rooney ikke er der... Blir så jævla forbanna på tafatheten og idiotien til tider. Byttene kommer 30-40 min for sent. LAtterlig. Endret 6. mai 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Og NÅ kommer Rafael.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå