Articzz Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei. går nå i 10.kl på ungdomskulen! vi har akkurat hatt ein "polentur" det vil seie att mi var vekk ein veke, for og se på leirene osv. vi fikk fri mandag og tirsdag, siden mi kom heim på lørdagen! men det viser seg det av mi skal ha Tentamen på onsdagen. altså første skuledag! er dette lovleg? vis ikkje, har eg da retten til og nekte for og ta tentamen den dagen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tja tviler på at det er noen lov imot det, dessuten burde mandag og tirsdag holde fint til øving, det er ungdommsskolen det er snakk om, ikke akkurat livsviktig hvordan tentamen går der.. 3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) To hele ukedager fri å forberede dere på, vil nå si det er ganske brukbart jeg da. Bedre det enn å måtte ha skole mandag og tirsdag for deretter ha tentamen på onsdagen, noe som jeg ville trodd det var. Endret 1. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hvordan kan det være et problem og ikke være på skolen dagen/dagene før tentamen? Endret 1. mai 2012 av Må jeg? 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Man er jo i 'chillehumør' når man kommer hjem fra en reise, og det siste man vil er jo å lese, så skjønner TS jeg. Men still, tror ikke dette er ulovlig nei.. 1 Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 ok, er ikkje noke stress. men det hadde virker bare litt rart syntes eg spesielt og ha tentamen etter arbeiderness-dag! formålet med den dagen er jo og slappe av Lenke til kommentar
DCG Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 ok, er ikkje noke stress. men det hadde virker bare litt rart syntes eg spesielt og ha tentamen etter arbeiderness-dag! formålet med den dagen er jo og slappe av Hvis du tror det er formålet så burde du følge litt mer med på skolen Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Paragraf: 32932; Det er ikke lov til å ha tentamen på onsdag om eleven kom hjem på lørdag fra polentur. Personen har da rett til å nekte å ta tentamen. ^^, ser ut som du er heldig, er en paragraf om akkurat dette. Bare å nekte. Endret 1. mai 2012 av Verbal Hologram 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå