TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei Har en WD my passport essential eksern hdd som er ikke fungerer helt. Jeg har bilder på den som jeg ønsker å flytte over til en annen hdd før den eksterne tar kvelden.. Problemet er at når jeg prøver å flytte bilde over til den interne disken så henger den eksterne disken seg. Pga av dette har jeg tenkt å foreta en full formatering slik at dårlige sektorer på den eksterne HDD. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Når du flytter til fra den eksterne så medfører det skriveoperasjon for å slette. Har du prøvd å bare kopiere? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Har prøvd det også, samme resultat. Har også prøvde å starte opp diskbehandling, men den blir ikke fullført før jeg trekker ut koblingen mellom pc-en og den eksterne disken. Fullformatering ser heller ikke ut til å funke. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Du kan prøve WD DLG Diagnostics (finnes også på UBCD, anbefales). Ta først en Extended Test. WRITE ZEROS funksjonen har friskmeldt en disk som ikke lot seg formatere. Er dog ikke skker på om DLG fungerer på en USB disk. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Når programmet WD DLG Diagnostics lette etter hdd så fikk jeg fail bak min passport disk. Kjørte deretter en hurtigtest. Denne fikk jeg også fail på også. Prøvde også en Extended Test, den kjørte jeg i 5 timer. Tallet som sa hvilken sektor den var på var den samme ved både 3 og 5 timer. Så jeg antok den ikke fikk til å gå videre. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Nå har jeg kjørt write zero testen på denne hdd-en. Får write zero error flere plasser. tilslutt sto det fail bak test navnet. Virker som denne disken er ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Prøv med en annen USB kabel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå