Fryth Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er et veldig kort spørsmål, men jeg er så drit lei av å søke og kun finne widget-apper. Finnes det en måte man kan lage mapper som på iPhone i selve app-lista? Klarer bare å finne mapper til homescreen som widgets, og det er ikke det jeg ser etter. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det går i diverse custom launchers som for eksempel Go Launcher og 360 Launcher Lenke til kommentar
twb Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Så har vel Samsung med sitt TouchWiz også denne muligheten innebygget. Ellers er den enkleste løsningen å bruke en app som erstatning for app draweren, selv bruker jeg GoToApp, den er faktisk veldig god. https://play.google....oapp.demo&hl=no Endret 1. mai 2012 av twb Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 I selve applista er det litt vanskeligere. er vel noen launchere som har det. På homescreen kan du lage mapper uten widgets etc. Men det er først i Android 4 at de gjorde det like enkelt som på ios. Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Så Android 4 har mappe-system innebygget, slik de burde? Lasta ned Go Launcher, og det funker smooth! Takk takk for alle tips! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du kan ikke lage mapper i selve hovedmenyen, der hvor alle appene ligger hvis du skjønner. (Med ICS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå