Stkks Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei! Jeg skulle gjerne hatt muligheten til å lage en liste over antall forekomster av enkeltord i et word-dokument. Er det noen som har noen tips til løsning på problemet? Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvis du mener at du skal finne ut hvor mange ganger det står ord x og ord y? Hva med ctrl+f? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Som Studen of Life sier, er Ctrl + F veien å gå. Skriv ordet du vil søke etter, og velg "Find in -> Main document". Word vil da markere alle forekomster av ordet, og si hvor mange ord som matchet søket Lenke til kommentar
Stkks Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Takk for svar! Eneste problemet er at dette er svært problematisk å gjøre for hvert eneste ord som ville forekomme. Jeg vil gjerne ha mulighet til å se en liste over alle ord brukt, og hvor mange ganger hver av dem er skrevet i dokumentet. Jeg er ikke ute etter å finne et enkelt ord, men hyppigheten til samtlige, hvilket som er skrevet flest. osv. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) http://www.wordcounter.com/ Noe slikt kanskje? Usikker på hvor lange tekster den fungerer med, men verdt et forsøk Endret 1. mai 2012 av Dimas Lenke til kommentar
Stkks Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Strålende! Akkurat det jeg så etter, tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå