snakkesss Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Heisann, Gikk i går til innkjøp av en Samsung SyncMaster S24B350 og har fra før av en SynsMaster T220P. Maskinen min er også utstyrt med et EVGA GTX 295 og jeg tenkte nå skulle jeg endelig få kommet i gang med å kjøre to skjermer, for å gjøre skolearbeid osv lettere. Jeg har god IT-kompetanse og jobber og studerer IT, men har nå kommet over et problem som har frustrert meg i flere timer. Jeg klarer ikke å få begge skjermene til å fungere samtidig, det er rett og slett "umulig". Samsung SyncMaster S24B350 er koblet til skjermkortet via en HDMI-kabel og SynsMaster T220P er koblet til via en DVI kablel. Når jeg prøver å ta "clone", "extend" osv, så får jeg rett og slett ikke "liv" i begge skjermene samtidig.. Jeg har prøvd betadrivere, jeg har prøvd de nyeste driverene og jeg har prøvd forrige versjon, ingenting hjelper so far. Når jeg går inn i Nvidia Control Panel og går på "set up multiple dislpays" så ser det ut som bilde jeg legger ved. Er det noen som har noe som helst tips, råd eller noe som helst? Det er like før begge skjermene flyr til helsiket ut a vinduet, og det vil jeg helst unngå... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Kan du prøve en annen DVI-port? Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Prøvd begge DVI portene på skjermkortet med den ene skjermen. Den andre nye skjermen har bare HDMI og VGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå