åneida Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hei! Jeg kjøpte i April 2011 en Komplett Gamer a10 stasjonær. I starten fungerte den veldig bra, ihvertfall det første halve året, noe den absolutt ikke gjør lenger. Jeg har alltid tatt nogenlunde godt vare på pc'ene mine. I starten kjørte den WoW (ultra) på 200+ fps, League of Legends plettfritt, og alle andre spill jeg prøvde på den. Nå er det ikke slik lengre, WoW(ultra) kjører på 30fps max, og Tera Online rundt 20-30fps. Det er akkurat som om noe er veldig galt, eller om det er noen drivere jeg ikke har installert, selv om jeg mener jeg skal ha installert alt. Både CD'n jeg fikk med fra MSI, og skjermkort driver fra nvidia sin hjemmeside. Mine specs er : AMD Athlon II X4 640 NVIDIA GeForce GTX 460 1.00 GB Western Digital Caviar Blue 500GB Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2.00GB x 2 MSI 870A-G54, Socket-AM3 Win7 Home Premium Tera Online har mye mindre systemkrav enn dette, det kjøres også knirkefritt på pc'er som er mye eldre enn min, og med dårligere specs.Det er bare dårlig fps som er problemet, alt loader fort og greit, men fps'en suger. Jeg har t.o.m. prøvd å klokke skjermkortet mitt med Zotac Nitro klokkeverktøy som fulgte med skjermkortet, uten hell. Hvis noen har noen idé'er (hva som helst!) til hva som kan være galt, settes det veldig veldig stor pris på ! Finnes det noe diagnostic tool for hvor optimalt pc'n min kjører kanskje? Mvh Erik som stresser! Endret 1. mai 2012 av åneida Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Lenge siden du har formatert pcen ? kan også anbefale deg å kjøre Ccleaner for å rense opp i systemet ditt litt Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 En runde med Tune-Up Utilities Trial kan også være kjekt i kombinasjon med Ccleaner. -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå