brukercorny Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei! Skal studere i Oslo på en privatskole til høsten. Skolen koster 69.000. Jeg har sjekket med lånekassen hvor mye jeg vil få i stipend/lån maksimalt, og det var 46.000. Jeg har allerede søkt om stipend/lån på lånekassen, så vil få svar etter noen dager, men får jo ikke noe mer enn 46.000 uansett. Derfor lurer jeg på om det er mulighet/lov å ta opp lån i bank for å finansiere resten av beløpet til skolen? Har naturligvis ikke noen sparepenger eller mulighet til å låne av familiemedlemmer eller lignende, ellers hadde jeg ikke skrevet denne tråden Skolen er bare et vanlig semester, det er derfor jeg ikke kan få mer i stipend btw! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det vil nok isåfall bli et forbrukslån slik jeg ser det. Får jo bli en vurdering fra din side, men det er jo et dyrt lån Regner med at du ikke har leilighet/bil som du kan bruke som sikkerhet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Du kan ta opp et forbrukslån, men det er som sagt mye dyrere enn andre lån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå