OHJohansen Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Send inn dine spørsmål allerede nå. Nettmøte: Altibox stiller til nettmøte på torsdag Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg koblet først Altibox med RiksTV og hadde tenkt å sende inn spørsmålet «er dere fortsatt like urelevante og utdaterte som dere var åtte år siden?», men heldigvis leste jeg deres beskrivelse av Altibox og husket at det er faktisk de mest relevante av alle. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Elending ytelse på Youtube har lite med trådløst å gjøre. sitter selv på 25/25 linje fra altibox, kablet linje og youtube er treigt(på buffring) og stopper som bare pokker i tid og utide. og jeg vet om mange som sier det samme om "Lyse" (altibox på stavangersk). Så Tommy K er langt fra alene om å oppleve det. 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Hvorfor får ikke vi med basispakken TV3 i HD? Ble skuffet da kanalen ble borte 1.mai (da gikk Viasat gull prøven ut). Savner også Viasat 4 og MAX i HD. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Har de sluttet å svare på spørsmål? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Elending ytelse på Youtube har lite med trådløst å gjøre. sitter selv på 25/25 linje fra altibox, kablet linje og youtube er treigt(på buffring) og stopper som bare pokker i tid og utide. og jeg vet om mange som sier det samme om "Lyse" (altibox på stavangersk). Så Tommy K er langt fra alene om å oppleve det. Hei, bruker du noen andre DNS-servere enn altibox sine (f.eks. Google sine, eller OpenDNS)? Altibox har nemlig tilgang til Youtube cache-servere i nettverket sitt, men dersom du ikke gjør navneoppslag via Altibox sine servere risikerer du å gå glipp av denne funksjonen. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg føler en skuffelse på de svarene "Leif" ga i artikkelen. Mannen var alt for generell og henviste så og si alle til en underleverandør for svar. Hvorfor møtte han/de da opp til nettmøte? Årsaken til at folk stiller spørsmål er fordi man heller vil ha et svar fra sentralt hold fremfor 1000 mulige forskjellige svar hos helpdesk'en til aktuelle leverandørene. En annen ting er at utbyggingshastigheten til fiberleverandørene går for tregt. Mellom 6 og 10 mnd ventetid på et produkt er for lenge. Jeg forstår dog hvorfor, Relacom og dets respektive konkurrenter har masse å gjøre. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Det er flere svar som mangler. jeg var ( antagelig ) en av de første som stile 3 spørsmål og ingen av dem er det svart på. jeg regner med at det er fler som har opplevd det samme forøvrig så var det helt stile på oversikten til hardware , etter at de hadde annonsert nettmøtet jeg hadde forventet en liten artikkel på nettsidene Endret 6. mai 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Det er flere svar som mangler. jeg var ( antagelig ) en av de første som stile 3 spørsmål og ingen av dem er det svart på. jeg regner med at det er fler som har opplevd det samme forøvrig så var det helt stile på oversikten til hardware , etter at de hadde annonsert nettmøtet jeg hadde forventet en liten artikkel på nettsidene Må jo være en vits hele greia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå