Lami Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kingston HyperX er veldig gode brikker. Har måtte levert tilbake et par selv men borsett fra det er de gode. Men du er ikke interessert i XMS3 brikkene jeg linket til over? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 http://www.dustinhom...b99428b4fb0558c Alt skal være på lager, viss ikke jeg har oversett noe edit: overså gigabyte kortet som ikke er på lager. Jeg er virkelig sløv idag... Er ikke mange GTX 680 som er på lager, og de som er det koster flesk. Du må enten bestille et GTX 680 og vente eller kjøpe noe annet (som da blir AMD) Lenke til kommentar
Joakim97 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Kingston HyperX er veldig gode brikker. Har måtte levert tilbake et par selv men borsett fra det er de gode. Men du er ikke interessert i XMS3 brikkene jeg linket til over? Er de bedre enn HyperX brikkene da? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kingston HyperX er veldig gode brikker. Har måtte levert tilbake et par selv men borsett fra det er de gode. Men du er ikke interessert i XMS3 brikkene jeg linket til over? Er de bedre enn HyperX brikkene da? RAM-ytelse er totalt uinteressant. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Snakker av erfaring men, du kan godt gå for HyperX brikkene Lenke til kommentar
Joakim97 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Snakker av erfaring men, du kan godt gå for HyperX brikkene Det er kjempebra det, dessuten så passer de veldig bra sammen med hovedkortet og skjermkortet når man først snakker om det estetiske. Fordi jeg vil at det skal se bra og ryddig ut, og tror jeg kan få det nokså ryddig inni Arc toweret Lenke til kommentar
Joakim97 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Tusen takk for hjelpen, tror dette blir handlelisten gitt: http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=a37e541644a04379bfaf19b2373fc17f Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Ser veldig bra ut dette! Gratulerer med ny PC. Du blir garantert fornøyd Lenke til kommentar
Joakim97 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Ser veldig bra ut dette! Gratulerer med ny PC. Du blir garantert fornøyd Oh yes!, for det jeg har nå er jo en 1156 i3 prossesor og et 5670, litt for tynt for meg for å si det sånn! Og jeg synes det er utrolig mye for denne prisen sånn sett. Endret 1. mai 2012 av Joakim97 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå