fotogigen Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Alternativt fuglebilde... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
tole Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Like snittet og komposisjonen veldig godt. Hvis jeg skulle plukke på noe er det kanskje at vannet burde vært mer definert eller fjernet. Virkelig forfriskende å se kreativiteten og eksperimenteringsvilje. Det er jeg overbesvist om fører mye bra med seg over tid. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Komposisjonen her er kanon. Ville prøvd dette i S/H tror det kunne blitt tøft. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Tøfft! Jeg liker veldig godt dette uttrykket - synes du har truffet bra med lys, kontrast og farger. Jeg pleier å foretrekke sort eller mørk grå bakgrunn, som du har valgt her, men dette bildet synes jeg faktisk ble enda med delikat med hvit bakgrunn Endret 1. mai 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Takk for tilbakemeldingene! det setter jeg stor pris på ! :=) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Må bare innrømme at dette ble litt tøft. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 God komposisjon kombinert med et veldig lyst og lett utrykk. Fungere veldig bra.synes jeg. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Spesielt, men severdig. Litt uheldig at skyggene ble grønne, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg