Alkohoel Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei! Jeg har lenge lett etter en norsk pizzakjede som leverer pizza i Oslo der det er mulig å betalle via en kredittservice. Dvs. betale ved å oppgi kortnummer og følgende informasjon. Jeg vet at Peppes hadde en sånn ordning før, det gjør det faktisk mulig å bestille pizza selv om du ikke har kortet tilgjengjelig for øyeblikket. Svært takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Chrissi Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg tror pizzabaronen fortsatt gjør det. Spice har i allefall sluttet med det. Lenke til kommentar
Chrissi Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg tror derimot ikke du kan oppgi kortinfo på nett men du oppgir kortnummer og sånt på telefon når du bestiller. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 http://www.just-eat.no/ Har du sjekket ut denne? Vet ikke hvordan det er i Oslo, men det fungerer fint her i Fredrikstad hvertfall Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Dominospizza.no endte jeg med, de hadde akkurat det jeg lette etter. Just-eat.no har jeg ikke prøvd enda. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå