IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Bø. Hver eneste gang eg slår på stereoen i bilen så smeller det i høytallerene, både fremme og bak. Samtidig så er det en konstant piiiiipelyd når eg kjører, og den følger med når eg bruker gassen. Står eg på tomgang med stereoen på og gasser så går pipelyden opp i takt med gassingen. Hva i himmelens navn er galt? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Dårlig jording! Dette er en gjenganger i 90% av innleggene ang bilstereo... Så HVOR er forsterker jordet? Har du strømkabel og signalkabel på hver sin side i bilen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Forsterker er jordet i en skrue som sitter bak med baklyset. Signalkabel og strømkabel er på hver sin side ja Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Da har du feilen der, for dårlig jording. Få på en skikkelig kabelsko, og skru jordingen i setebeltefestet under/bak baksetet, husk u pusse deg ned til bart metall først. Så får vi bare krysse fingrene for at du ikke har ødelagt spilleren din ennå Husk også at all slik kobling skal foregå med minuspolen AV batteriet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Okei. Så den skal ikke ligge på lakk med andre ord? Og det med batteriet visste eg heller ikke. Da prøver vi det når vi setter i gang. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Skruen som setebelte rulla er festet med er så knotete å komme til at den nytter ikke å få av eller så løs at eg får kabelskoen innunder. Noen andre smarte plasser? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Skruen som setebelte rulla er festet med er så knotete å komme til at den nytter ikke å få av eller så løs at eg får kabelskoen innunder. Noen andre smarte plasser? Setebeltefesttet midt i baksetet, bak/under setet, altså der du kobler beltet inn når du tar det på Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Så såvidt innom der og så ikke noen skrue® der. Men skal sjekke nærmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå