EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 HEi folkens Jeg vil slette noen programmer fra min data som er følgende: Trend Micro Internet Security og Microsoft Office - 60 Day Trial Prøvetiden i dem har utløpt. Vel Jeg vil ikke skjøpe noe Går det an å slette dem eller selv om at de var opprinnelig fra data. JEg har ikke laget de og jeg tror at de fleste har de. og takk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Dette har ingenting med programmering å gjøre, men svaret er at du kan slette dem uten noen problemer. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Som sagt ja, det er bare å slette disse programmene. Startmenyen -> Kontrollpanel -> legg til / fjern programmvare -> velg progammet du vil slette -> avinstaller. Kanskje mod eller noe kan flytte emnet? xD Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Som sagt ja, det er bare å slette disse programmene. Startmenyen -> Kontrollpanel -> legg til / fjern programmvare -> velg progammet du vil slette -> avinstaller. Kanskje mod eller noe kan flytte emnet? xD sorry.. Jeg er ny. Hvilken forum er det rette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå