Gå til innhold

BK: En modellflygers drøm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk jeg har sett mange slike her jeg bor, de har stått bare 300 meter herfra og styrt disse bråkete leketøyene sine, som har sust rundt i luften hver sommer. Det kan være nokså irritabelt når du ønsker å sitte på terassen å slappe av litt.

Nå har de ikke vært her på ett par år, så jeg tør håpe de har mått flytte seg for godt.

Tips!: La det bli med drømmen.

Flott bilde da, fortsett slik

Lenke til kommentar

Chance Vought Corsair var en favoritt da jeg var liten og flytinteressert. Modellfly var for dyrt for meg mens jeg var interessert, men denne ser jo flott ut. Skala 1/5 er ganske stort, det må da bli rundt to meter i vingespenn?

Bildet er skarpt og fint, men hvis du prøver i litt mindre lys får du lengre lukkertid og mer effekt av at propellen går rundt. Du kan også prøve litt forskjellige vinkler, kanskje et med kameraet mer ned mot bakken ville gjort seg?

Lenke til kommentar

Takk for kommentarene. Ja, ca. 2,3 meter i vingespenn. Takk for tipsene, skal prøve meg på flere bilder senere. Og til 40D, for meg så får det bli med drømmen, men for den stolte eier av dette flyet tror jeg neppe han slår seg til ro med det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...