Diztar Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Spiller headstarten til Tera nå, og det virker veldig lovende. Prolougen ga et utrolig dårlig førsteinntrykk, men så fort jeg kom meg til isle of dawn så var alt en helt annen opplevelse! Gleder meg helt sykt til Diablo 3 CE kommer i posten! Jeg skal også ha meg Max Payne 3, og Dragon's Dogma, men de må nok vente litt for min del, siden jeg da har mer enn nok med Tera og Diablo i en god stund fremover. Lenke til kommentar
leseiD Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Linken på høyresiden der du kan kjøpe TERA Online for kr 199 hos best-buy.com går direkte til: TecLime TRV1010 Terassevarmer Forleng sommeren med reflektorvarmer. Føler linken er misvisende Lenke til kommentar
leseiD Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Og linken til Expert der du kan kjøpe TERA online for 399 går til: POINT IH2000S RACK FOR PATIO HEATERS Stativ for Point terassevarmer 2000W Stativ i rustfritt stål med plast beskyttelse. Passer til Point IH2000B terrassevarmer. Virker som TERA blir terrassevarmer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Svært spent på Max Payne 3, Rockstar skuffer aldri! Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Max Payne 3 kommer ikke før neste måned. Til PC that is. Kjøper ikke slikt til konsoll. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 "Desse spela gler vi oss til i mai" Seriøst gamer.no? 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Max Payne 3 kommer ikke før neste måned. Til PC that is. Kjøper ikke slikt til konsoll. Ah okei, da blir det å vente litt til. Hadde det vært GTA det hadde vært snakk om hadde jeg neppe klart å vente, men med Max Payne er det ikke sååå hast Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er så mye digg som kommer nå at når en ser på backloggen og det som kommer så får en litt lyst til å grine litt.... Men Diablo 3 tror jeg kommer til å bli helt sykt...det er nok noe av det største som kommer til Pc på en lang lang tid. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er livredd for at max payne 3 blir en dårlig konsoll-port til PC. Kommer til å vente med den. Blir jo opptatt med diablo3 uansett Kan alltids teste ut isodemo om du er skeptisk Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kun Diablo 3 for min del, og litt beta weekend med The Secret World. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Bare møkk jo. Ingen sandkassespill. Ingen kjøp. Dragons Dogma kan vell kanskje sjåast som eit sandkasse spel? Er ikkje heilt sikker though. Er i alle fall sagt at man kan gå kvar man vil i spelet og utforskning er ein stor del av det. Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Diablo III er skuffende, Path of Exile er tingen Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dragon's Dogma hadde gått meg hus forbi, inntil jeg prøvde demoen. Det er vel det eneste spillet på kjøpslisten neste mnd (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
Daxters Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Selv gleder jeg meg som en unge til Tera. Har allerede spilt mye av det i Beta og Pre-release play! Definitivt et spill jeg kan anbefale videre! Endelig for minecraft! XD Og Diablo 3. Gleder meg, men frykter det kommer til å skuffe. Føler jeg mulighets har hypet det opp for mye personlig. Blizz er veldig flinke til det.. Dragons Dogma blir jo bare sweet.. Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har nå kommet meg igjennom SE V2 SP... ;D Blir nok så jeg kjøper dette når det kommer ut ja! Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 "Desse spela gler vi oss til i mai"Seriøst gamer.no? Hva da? Forfriskende å se litt nynorsk i blandt. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dag 1: Retro City Rampage Når jeg føler for det: Max Payne 3 Kanskje: Minecraft 360, Sonic 4: Ep 2, Dragon's Dogma, Joy Ride Turbo Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) "Desse spela gler vi oss til i mai" Seriøst gamer.no? Oversatt til skikkelig norsk: Disse spillene gjør at vi gleder oss til mai. Endret 3. mai 2012 av Scorpion88 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Seriøst? Er du så barnslig at du ikke tåler litt nynorsk? Skjerp deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå