killex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Trenger tips til kjøler til i5 2500k som skal overklokkes. vann eller luft? Legger meg på 1000,- (støy bryr jeg meg ikke om...) Endret 1. mai 2012 av killex Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Noctua NH-D14 er en veldig god kjøler fremdeles. -Deluze Lenke til kommentar
killex Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Mens jeg er i gang så vurderer jeg å kjøpe flere vifter til kabinettet (nzxt phantom). Fra før så har jeg: Bak : 120 mm vifte x 1 Side : 120 mm vifte x 2 (har knekt et av bladene på den ene vifta:( ) Topp : 200 mm vifte x 1 / LED Vurderer å kjøpe: Foran : 140 mm vifte x 1 Side : 200/230 mm vifte x 1 Topp : 200 mm vifte x 1 Så kommer spørsmålet, hvilke vifter burde jeg gå for? er det kun nzxt-vifter som er kopatibel med den "integrerte" viftekontrollen? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Fra hva jeg kan finne ut av sier NZXT selv at de kun kan garantere at deres FN200RB passer i sidedøren (og oppe tror jeg), men dette må jo være på grunn av dimensjoner, så det kan du måle selv. Når det kommer til viftekontrolleren ser jeg ingen grunn til at andres vifter ikke skal kunne fungere, så fremt du ikke går over 20W pr. kanal. Av hvilke vifter du bør velge kan jeg ikke hjelpe deg så mye, da jeg ikke ha kjennskap til 200mm vifter av typen god. Hva jeg derimot kan si er at Noctua's NF-P14 FLX skal være en god kandidat for kabinetter. -Deluze Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Med en 200mm i sidedøra er det ikke plass til en NH-D14 i Phantom 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå