paithlezz Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei Har en 120gb ssd som jeg bruker til OS+programmer+spill. Tenkte jeg skulle spørre om noen program som fjerner unødvendige filer, slik at jeg ikke fyller opp med unødvendig cookies etc. Har andre hdd til lagring av downloads osv. Takker for svar! Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Er vel også verdt å slå av Hibernation om du ikke bruker det. Åpne CMD med administratorrettigheter og skriv inn følgende: powercfg /hibernate off, du tjener noen GB der. Du kan også redusere størrelsen på Page File, jeg anbefaler ikke å fjerne den helt dog. Som Mr. Spartacus nevner ovenfor, så er CCleaner av ypperste kvalitet når det gjelder å fjerne generell søppel fra pcen. Edit: Du kan også installere Tree Size. Dette programmet gir deg en oversikt over hva som bruker plass på lagringsmediene dine. Etter en har brukt dette programmet finner de fleste ofte ut at de bør lagre nedlastinger fra nettleseren på en lagringsdisk, og ikke SSDen. http://www.jam-softw.../treesize_free/ Endret 1. mai 2012 av Rikkely Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg ville nå heller kjøpt en ny HDD, som du bruker til spill og slikt. Hvis du ikke har plass til flere, så ville jeg ha byttet ut den andre disken med en større. På min SSD så har jeg kun OS + diverse programmer. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg ville nå heller kjøpt en ny HDD, som du bruker til spill og slikt. Hvis du ikke har plass til flere, så ville jeg ha byttet ut den andre disken med en større. På min SSD så har jeg kun OS + diverse programmer. Jeg har en HDD til alt annet, har ikke mange spill installert på en gang så er ikke et problem. Tenkte bare at den ikke skulle bli fort full pga unødvendige ting Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg ville nå heller kjøpt en ny HDD, som du bruker til spill og slikt. Hvis du ikke har plass til flere, så ville jeg ha byttet ut den andre disken med en større. På min SSD så har jeg kun OS + diverse programmer. Jeg har en HDD til alt annet, har ikke mange spill installert på en gang så er ikke et problem. Tenkte bare at den ikke skulle bli fort full pga unødvendige ting Ja, kan forstå det. Ville prøvd ut CClean som har blitt nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå