Nurken Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Som sagt fant jeg dette "coveret".. Det er veldig gammelt, men i fin stand. Må være fra 50-tallet vil jeg tro. Faren min trodde så ihvertfall. Det er laget av papir med bruksanvisning på baksiden. Veldig gammelt. På forsiden står det Snøgg hodebandasje, selvklebende blod absorberende Sterilisert ved gamabestråling porøst elastisk. Det er alt. Jeg tror ikke det er verdt noe, men den er fin og se på, i såpass fin stand og noe i hodet mitt sier at kanskje bare kanskje, så er det et eller annet spesielt ved det. Så spørsmålet mitt er: er det noen som vet noe om det? Om det er verdt noe?Eller kanskje noe helt vanlig folk ikke bryr seg om. Takk for svar Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Den eksisterer ennå den... http://www.forstehjelper.no/shop/forstehjelpsutstyr/bandasjer/hodebandasje-snogg.html Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Har sett på den, og den virker mye eldre jeg har.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har du bilde ? Vil sikkert hjelpe de på forumet som har peiling på sånt (hvis de finnes) Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Høres bra ut. Skal legge ut så fort som mulig Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå