Tastatur Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hei, jeg synes sofaen jeg har stående på rommet har en smule harry farge. På Ikea.no kom jeg over noe som het sofatrekk. Fungerer det på den måten at jeg "pakker inn" sofaen i trekket? Er det ikke nøye hvilken sofa jeg har, bare det er 2 seter? http://www.ikea.com/...7598/#/90119603 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50045647/ Endret 1. mai 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Tror de er laget for en spesiell sofaserie Ikea har, og kan neppe brukes på andre sofaer en akkurat den modellen. Skal ikke si det for sikkert da, er ingen Ikea ekspert. Endret 1. mai 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tror de er laget for en spesiell sofaserie Ikea har, og kan neppe brukes på andre sofaer en akkurat den modellen. Skal ikke si det for sikkert da, er ingen Ikea ekspert. Stemmer. Jeg er litt ekspert, jeg har en Karlstad jeg vurderer å kjøpe nye trekk til. Ikeas trekk er skreddersydde og tilpasset de enkelte sofaserier og festes/strammes med borrelås og glidelåser. Sjekk monterings-PDF-ene på Ikeas sider. På noen modeller må man må montere trekkene når sofaen er adskilt, armlener for seg og eventuelle hjørnedeler og sjeselongdeler og sofaens hoveddeler hver for seg. Trådstarter bør leite nøye under sofaen eller under puter for å finne ut hvilken sofa han/hun har. Finnes det utbyttbare trekk til den? Hvis ikke er det mange som "fikser opp" en sofa med pledd eller å drapere et sengeteppe over hele greia. Eller man kan finne en møbeltapetserer som kan trekke om sofaen, men det gjør man helst bare med dyre eller verneverdige sofaer, det koster fort like mye som å kjøpe en ny sofa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå