Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Mai 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en kjedelig runde med barneportretter i fra meg. :)

 

Kan du ikke finne på noen morsomme barneportretter istedenfor :p

 

 

Du behøver ikke og unnskylde dine bilder hele tiden :)

 

 

Har ikke blitt så mye bilder på meg i det siste og det ser ut som det fortsetter den veien en stund til.

 

Grunnen er etablering av egen bedrift og det under er hva jeg produserer.

 

Prøvd meg på litt båt-panorama igjen :)

 

post-151946-0-07742600-1336585386_thumb.jpg

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Kan du ikke finne på noen morsomme barneportretter istedenfor :p

--------------

 

Du behøver ikke og unnskylde dine bilder hele tiden :)

 

Føler jeg har god grunn til det.. ;) det er fryktelig mye gode bilder i disse trådene.. og jeg synes ikke at mine er liksom helt der oppe da.. :) Så er jeg litt redd at jeg skal bli litt for repeterende i mine bilder til tider.. da det har vært «så som så» med tid & motivasjon i det siste.. så blir det «litt» enkelt og gjøre det på denne måten.. :)

Lenke til kommentar

Kan du ikke finne på noen morsomme barneportretter istedenfor :p

--------------

 

Du behøver ikke og unnskylde dine bilder hele tiden :)

 

Føler jeg har god grunn til det.. ;) det er fryktelig mye gode bilder i disse trådene.. og jeg synes ikke at mine er liksom helt der oppe da.. :) Så er jeg litt redd at jeg skal bli litt for repeterende i mine bilder til tider.. da det har vært «så som så» med tid & motivasjon i det siste.. så blir det «litt» enkelt og gjøre det på denne måten.. :)

 

Jeg synes du lykkes bedre og bedre med dine portretter, du klarer å fange øyeblikket og har fin kontakt med personene.

Lenke til kommentar

Jeg har (dessverre?) enda flere bilder fra Töckfors, jeg. Dagens bilder er abstrakte overflater, gjerne fargerike.

 

7166919226_86109673cc.jpg

 

7166918966_e3b48b447d.jpg

 

7166919486_01cb7b839a.jpg

 

7166919914_c5358971d2.jpg

 

7166919658_412c091129.jpg

 

Jeg har kjørt opp kontrast og sånn på alle sammen, men fargeutgangspunktet var der, og er således ikke særlig mye redigert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

En midtsommernatts drøm

Modelltesting med Ivalu Sørensen fra Diva Models og Anne Margrethe Rimmer Larsen som stylist. Akkurat dette bildet ble gjort på Moesgård Strand i Århus, Danmark. Det er kanskje ikke så nytt at det blåser i Danmark, men denne gangen ble det faktisk et lite problem. Garderoben vi hadde med på location var ganske utfordrende og lett-sittende, For å unngå lyseblå modell endte opp med å avblåste opptaket og gjorde resten av klærne i en leilighet i sentrum.

 

7166946054_20422d8bac_b.jpg

 

Edit: Endret skriftstørrelse:)

Endret av Bjørn Christiansen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Føler jeg har god grunn til det.. ;) det er fryktelig mye gode bilder i disse trådene.. og jeg synes ikke at mine er liksom helt der oppe da.. :) Så er jeg litt redd at jeg skal bli litt for repeterende i mine bilder til tider.. da det har vært «så som så» med tid & motivasjon i det siste.. så blir det «litt» enkelt og gjøre det på denne måten.. :)

 

Kvaliteten har steget og er mulig å se en stor utvikling her! Er kanskje litt like bilder, men det er nå høy kvalitet i de alle sammen! Derfor ikke noe å beklage Må fremover komme til det neste steget og gjøre noe mer ut av det, så blir det enda bedre en det allerede er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...