josteinsen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Dagens bidrag Bike at the beach by josteinsen, on Flickr 4 Lenke til kommentar
brk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Min D800E ble endelig levert idag og da måtte jeg bare ut å teste den Det ble litt seint så det var litt lite lys, så det ble litt kjapp liten greija i Lillestrøm med Elinchrome Quadra: Last ned original .NEF fil Last ned original .NEF fil Last ned original .NEF fil Last ned original .NEF fil Flere fulloppløselig JPEG ligger på flickr og dere kan også laste ned .NEF råfiler. Merk at råfiler er kun til privatbruk. Under CC BY-NC-ND 2.0 lisensen. Tatt med 70-200mm VR II, ISO fra 200 til 400. Helt vanvittig kvalitet. Har sett på det første råfilen i 100%.. Nesten så jeg får lyst til å kaste mitt kamera i dass!. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) ... Helt vanvittig kvalitet. Har sett på det første råfilen i 100%.. Nesten så jeg får lyst til å kaste mitt kamera i dass!. Ja det er det! Har også testet nå på ISO 50 med 0 i støyfrjerning og det er bare ikke til å tro! Bildene i seg selv blir ikke bedre - men det er så mye gledet i å bare glane på filer i 100%. Endret 4. mai 2012 av GCardinal 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Da er jeg endelig tilbake fra tur, der et av stoppestedene var Töckfors i Sverige. Har lagt ut et par bilder som forsmak i april-tråden, men nå begynner det virkelige "slippet". Tilfeldigvis mye rødfarger i dagens utvalgte bilder. Volkswagen Blue alien Prefect Triumph 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Stilige bilder, Ratleto. Og riktig notert, det er Prefect, ikke Perfect Endret 4. mai 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Stilige bilder, Ratleto. Og riktig notert, det er Prefect, ikke Perfect Takker. Ja, jeg så det på en lastebil eller noe at det var "Prefect" som var riktig. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Surra meg til å gå gjennom noen bilder IMG_9203.jpg by Sveern, on Flickr IMG_9174.jpg by Sveern, on Flickr IMG_9126.jpg by Sveern, on Flickr IMG_9196.jpg by Sveern, on Flickr IMG_9133-Edit.jpg by Sveern, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg gerri28 Skrevet 4. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2012 Skogsmaur 16 Lenke til kommentar
JSS Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Tok en kveldstur i østmarka som pause i eksamenslesing 1. mai. Fishing trip by JSS-N, on Flickr 3 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hadde passa fint for HDR, JSS Kva studerer du? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Forleden kveld, sett mot Trolltindene! Olympus E-30 og Olympus Zuiko 12-60mm f/2.8-4.0 ED SWD 1/200 sec, f/5, Iso200 og 55mm 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Morgon i Uskedalen! Fra sist sommer! En innestengt men idyllisk plass i Hordaland! Toppen som rager høyest her har et navn etter den "snøgåsa" som en ser oppe under toppen. Husker ikke navnet, men et eller annet med "gåso" i navnet er det iallefall... Slet litt med lyset.... Canon EOS 7D og Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS 1/250 sec, f/10, Iso200 og 18mm 2 Lenke til kommentar
JSS Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hadde passa fint for HDR, JSS Kva studerer du? Tror jeg og, men har ikke satt meg særlig inn i HDR enda. Studerer kjemi Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Prøvde meg på litt macro uten å få det helt til. Men siden det tross alt er fredag og en dag der mange er ute etter å få seg en "buzz", som de kaller det over dammen. Så tenkte jeg at jeg kunne bidra med det lille jeg hadde. God fredag Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Var ute ved Verdens Ende i ettermiddag. Å holde filter inntil objektivet er bortkastet :nei2: Får heller vente til filterholderne kommer i posten, men jeg fikk meg en fin tur ut(bortsett fra da jeg nesten mistet utstyret i sjøen. Eneste som havnet uti var en 10pk med sigg). 3 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 En liten teaser fra kveldens foto tur, har tatt en drøss med bilder så denne plukket jeg bare kjapt ut i første omgang. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er vel i morgen månen skal være på sitt største men i kveld var det klarvær der jeg bor og jeg har aldri prøvd å ta bilde av månen før så da var det bare å hive seg rundt. Jeps, sikkert et litt kjedelig motiv sett hundretusenvis av ganger før men for meg var det et stort øyeblikk å lykkes sånn nogenlunde Full Moon on Flickr 2 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Morgon i Uskedalen! Fra sist sommer! En innestengt men idyllisk plass i Hordaland! Toppen som rager høyest her har et navn etter den "snøgåsa" som en ser oppe under toppen. Husker ikke navnet, men et eller annet med "gåso" i navnet er det iallefall... Slet litt med lyset.... Canon EOS 7D og Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS 1/250 sec, f/10, Iso200 og 18mm Serr, har du vore i Kvinnherad? Det er der eg kjem ifrå, haha. "Innestengt plass i Hordaland"... makan til frekkheit, haha. Hadde passa fint for HDR, JSS Kva studerer du? Tror jeg og, men har ikke satt meg særlig inn i HDR enda. Studerer kjemi Awesome, eg og!!! 2. året for meg. Endret 5. mai 2012 av kjikvadrat Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Morgon i Uskedalen! Fra sist sommer! En innestengt men idyllisk plass i Hordaland! Toppen som rager høyest her har et navn etter den "snøgåsa" som en ser oppe under toppen. Husker ikke navnet, men et eller annet med "gåso" i navnet er det iallefall... Slet litt med lyset.... Serr, har du vore i Kvinnherad? Det er der eg kjem ifrå, haha. "Innestengt plass i Hordaland"... makan til frekkheit, haha. Jau då, dattera i huset har funne seg ein Uskedøl og derfor var vi der på "preview" i fjor sommer, bryllup der i fjor høst. Vi som bor i mer "åpne landskap, nære havet om du vil" synes nok det ble litt klaustrofobisk ....., men det har nok med vanen å gjøre mer enn noe annet! Definitivt en fin plass på jorda er det okkesom! Var forresten en tur innerst i dalen og gikk opp til noen gamle tufter der..., vakkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå