OmarL028577693 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Vurderer å ta en kjapp fototur, men først må jeg slappe av i sola med en fotobok etter å ha gjort "husarbeid". Leveled or Not? by kelux78, on Flickr Relaxin' After Rushin' by kelux78, on Flickr 6 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Fra gårsdagens rugbykamp, Bodø Barbarians vs. Porsgrunn Pirates (Bodø i sort og gult). Bodø Barbarians får inn en tidlig scoring, dvs at ballen plasseres i bakken på utsiden av kortsida. MY BALL! Rugby er en sport med mange harde taklinger... 6 Lenke til kommentar
JSS Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 En lang dag på stranden ble avsluttet med bålbrenning i skogen. Vet det ikke er lov i disse tider, men vi var nøye med slukking Fire by JSS-N, on Flickr 2 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Vurderer å ta en kjapp fototur, men først må jeg slappe av i sola med en fotobok etter å ha gjort "husarbeid". Leveled or Not? by kelux78, on Flickr Det jeg la merke til var alle de nydelige bildene som hang på veggen! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Var hos foreldrene mine i dag på middagsbesøk, mens vi satt og spiste kom det en elg gående rett utenfor. Jeg hadde heldigvis med meg GF-2 m/14mm så jeg fikk tatt noen bilder, bildet jeg legger ut er ganske kraftig croppet. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Man in the mirror by josteinsen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Det jeg la merke til var alle de nydelige bildene som hang på veggen! Nydelig vet jeg ikke, men takk skal du uansett Bildene blir faktisk mye bedre på veggen enn på Flickr. Har fjernet vegglampene, montert downlights i taket og malt veggene, nå har jeg masse ledig plass til bilder. De du ser der har jeg hatt en stund, på tide med noe nytt Edit: "Husarbeidet" var å få hengt opp de bildene. Det tok litt tid å få det såpass rett. Ser fortsatt litt ujevnheter, men godt nok for meg. Det er bildene man ser på, ikke symmetrien mellom rammene Endret 27. mai 2012 av kelux78 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Girls gone fishing til AnetteM var skikkelig bra synes jeg. Knallbra sommerbilde som hadde gjort seg på veggen Sommeren er ennå her Girls gone fishing Synes at du har dratt litt vel hardt i spakene. Du har tydelige halo-ringer i himmelen.. Litt mindre iver på spakene hadde gjort seg, mener jeg.. Og jeg likte at det var gjort på den måten, smaken er vel delt Tusen takk Ulfgre & Solaar Smak og behag Istereo Men er godt å ha forskjellige meninger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Chateauet i Molde er en grønn oase midt i sentrum av byen! Et gammelt tidligere privateid hus med en stor hage. Er overtatt av kommunen og Romsdalsmuseet. Hagen var forsømt i mange år , men er nå restaurert til tilnærmet samme stand som den var i fordums tid! Et fint sted å bare chille'n! Olympus E-30 og OZuiko 12-60mm 1/640sec, f/9, Iso200, 17mm 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Min eldste datter mottok i går 1 Kommunion i den Katolske Kirken Endret 27. mai 2012 av AnnetteM 4 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Min eldste datter mottok i går 1 Kommunion i den Katolske Kirken Nydelig portrett og fine farger, bare synd at øret er kuttet akkurat der :/ ******************************************************************************************* Var på jakt etter lange lukkertider i går. Er gøy med fjernkontroll til Nikonen ッ Eight Seconds by jonasbg, on Flickr Twenty by jonasbg, on Flickr 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Noen fler bilder fra Helsinki: 3 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Min eldste datter mottok i går 1 Kommunion i den Katolske Kirken Nydelig portrett og fine farger, bare synd at øret er kuttet akkurat der :/ I know, men 1 stk lite villig dame og 5 min før vi gikk til Kirka så ble det skikkelig hyrten og styrten Vikigste var at jeg fikk 1 bilde Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Vi har hatt noen fine dager her i sør norge i det siste. 2 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Min eldste datter mottok i går 1 Kommunion i den Katolske Kirken Nydelig portrett og fine farger, bare synd at øret er kuttet akkurat der :/ I know, men 1 stk lite villig dame og 5 min før vi gikk til Kirka så ble det skikkelig hyrten og styrten Vikigste var at jeg fikk 1 bilde Absolutt, vet selv hvor vanskelig det er å fange øyeblikkene av barna. Noen av de beste bildene jeg har av dem er ute av fokus, for mørk, for lys osv… Følelsene i bildene er ofte viktigere enn alt det "riktige". ッ 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Et par sommerbilder. Har jo vært fint og varmt t.o.m. i Trøndelag den siste uka eller så. 9 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Vi har ikke vært fullt så heldig med godt vær her nord den siste uken. Men desto heldigere dersom å ta uværsbilder er en hobby man liker Her er noen bilder fra ikveld: 135mm f/2.5 & K20d. 3 Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Enda mer street fra London med X-Pro 1, denne gangen i sør-øst. Endret 27. mai 2012 av olelovold 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå