Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Mine innsendte bilder til fotovandringen: 5. plass i konkurransen: Og resten av røkla: Ikke allverden.. men det var nå gøy likevel.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) A new view of the Opera! En steikende varm dag på Operabygget i går! 28° i skyggen og et skarpt lys av en annen verden! Fant meg en naturlig hjelper i å se gjennom åpningene i søppelbøtta. Panasonic Lumix DMC-LX5 1/800sec, f/6.3, Iso200, 10mm Endret 25. mai 2012 av smort1 2 Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 håndholdt i naboens hage... Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Eg ser på deg - og du ser på meg... Denne er fotografert i en en elv i Jalondalen i Spania, og nå er det snart sesong for de herlige øyenstikkerne igjen. Jeg gleder meg til å macrofotografere igjen:-) Canon EOS 50D med Canon EF-S 60mm Macro med mellomring, ISO 200, 1/125s og f/4. Endret 25. mai 2012 av Sundbofoto 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fant meg en naturlig hjelper i å se gjennom åpningene i søppelbøtta. Forsiktig nå, eller så melder jeg deg for plagiat 2 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Fikk ett whibal kort i posten i dag. Betraktelig mer nøyaktig enn kameraets egen hvitbalanse måler Dog by josteinsen, on Flickr Hello! by josteinsen, on Flickr Endret 26. mai 2012 av josteinsen 2 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Betraktelig mer nøyaktig enn kameraets egen hvitbalanse måler... Pentax? Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fant meg en naturlig hjelper i å se gjennom åpningene i søppelbøtta. Forsiktig nå, eller så melder jeg deg for plagiat Hei, den er min. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fant meg en naturlig hjelper i å se gjennom åpningene i søppelbøtta. Forsiktig nå, eller så melder jeg deg for plagiat Hei, den er min. Eller min... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Betraktelig mer nøyaktig enn kameraets egen hvitbalanse måler... Pentax? canon 5d mk2 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 [headstone.jpg] Passende, synes jeg. Upassende, synes jeg. smaken er som baken, hva du syns er upassende bryr jeg meg ikke om Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Noen makrobilder i fra kveld... 2 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) smaken er som baken, hva du syns er upassende bryr jeg meg ikke om Det er ikke forventet at fjortiser viser grunnleggende forståelse for etikk & respekt i henhold til etablerte samfunnsnormer - men de fleste "modnes" på normal måte...og derfor er det alltid et håp... Endret 25. mai 2012 av flageborg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Du kaller meg fjortis? Fordi jeg tok bilde av en grav? En grav som var pen og velstelt? Skjendet jeg den døde? Jeg håper jeg får en grav som er fin nok til at noen vil ta bilde av den. Hvis de etterlatte vil at jeg skal fjerne bildet, så kan de henvende seg til meg direkte, så skal jeg fjerne det. Etikk og samfunnsnormer? Er du klar over at kunststudenter ofte får oppgaver i å lage avtrykk av gravsteiner? Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 [headstone.jpg] Passende, synes jeg. Upassende, synes jeg. smaken er som baken, hva du syns er upassende bryr jeg meg ikke om Jeg synes det er upassende å poste bilder av gravsteiner. Hva om den person hadde vært din bestefar e.l.?For min egen del så ville jeg har blitt forbannet hvis noen hadde lagt ut et bilde av en av mine slektningers gravsteiner. Trur dette har vært diskutert før og jeg tror de fleste er enige med meg. Skal man ta bilder av gravsteiner etc. så ta bilder fra baksiden der det ikke står oppført navn osv. 4 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) trur jeg må ha vært helt fjern når jeg har lest her, trudde du (kelux78) mente at det var upassende at jeg hadde det der "border" greiene på bildet. Så er vel bare å se bort ifra den kommentaren jeg hadde der.. Endret 25. mai 2012 av tomme86 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Det er ikke forventet at fjortiser viser grunnleggende forståelse for etikk & respekt i henhold til etablerte samfunnsnormer - men de fleste "modnes" på normal måte...og derfor er det alltid et håp... Når vi er på samfunnsnormer og slikt så ligger også noe i at man snakker til hverandre på en hyggelig og ordentlig måte og ikke kaller dem f.eks fjortiser. Til din informasjon så er Dragen 28 år gammel.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Sommeren er ennå her Girls gone fishing Synes at du har dratt litt vel hardt i spakene. Du har tydelige halo-ringer i himmelen.. Litt mindre iver på spakene hadde gjort seg, mener jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå