Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Mai 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smort1: Du har flott utsikt frå verandaen, er tross alt Sunnmøre du ser på! Du har hatt ganske mange bra panoramabilder av det samme motivet no ei stund. Så eg vil oppfordre deg til å sjå etter nye måter å presentere motivet på. Alt fra lyset (lav sol/solnedgang/oppgang), nattstemning, kanskje få med noko spennande i forgrunnen eller noko anna som kan fungere som blikkfang. For du har heilt klart vist at du behersker desse panoramabileta på ein veldig bra måte.(Håper du kan sjå på dette som konstruktiv kritikk, og du må gjerne fortsette å legge ut bilder av utsikta di)

Legger ved et panoramabilete eg prøvde meg på mot Ålesund igår kveld :

7243377934_389cdd122a_z.jpg

Panorama fra Sulafjellet by K.Sund, on Flickr

• Liker 2
Lenke til kommentar
Smort1: Du har flott utsikt frå verandaen, er tross alt Sunnmøre du ser på! Du har hatt ganske mange bra panoramabilder av det samme motivet no ei stund. Så eg vil oppfordre deg til å sjå etter nye måter å presentere motivet på. Alt fra lyset (lav sol/solnedgang/oppgang), nattstemning, kanskje få med noko spennande i forgrunnen eller noko anna som kan fungere som blikkfang. For du har heilt klart vist at du behersker desse panoramabileta på ein veldig bra måte.(Håper du kan sjå på dette som konstruktiv kritikk, og du må gjerne fortsette å legge ut bilder av utsikta di) Legger ved et panoramabilete eg prøvde meg på mot Ålesund igår kveld : 7243377934_389cdd122a_z.jpg Panorama fra Sulafjellet by K.Sund, on Flickr

Jo takk Kaksa! :thumbup:

Synes det er fint at vi har fått den fineste siden av fjellene jeg også..... :rofl:

Hvis du tar en titt på bildene via min "fotoprofil" her inne så kan du se litt mer variasjon... :whistle: . Ser av kommentarene at det er litt delt mht. hvilke utsnitt og elementer som er "ønskelig".... Selv liker jeg meg best ved/i nærheten av sjøen så det blir f.eks. lite med motiver fra høyt oppe i selve fjellene.... Fint med slike tilbakemeldinger som dine, og jeg kommer nok til å fortsette å legge ut lignende bilder (håper også å få med et og annet i forgrunnen - iallefall av og til).... :innocent:

Lenke til kommentar

En gang må bli den første, så her er mitt første bidrag til Akambrukernes bilder. Fikk noen ålreite bilder av tordenværet tidligere denne måneden.

EXIF: Nikon D700 - ISO1000 - 85mm - f/4,5 - 2,5sek

EDIT: Lastet opp bildene på nytt, siden de hadde blitt "borte" av en eller annen grunn...

post-267968-0-48609500-1337691858_thumb.jpg

post-267968-0-15207500-1338306777_thumb.jpg

post-267968-0-17527800-1338306790_thumb.jpg

Endret av mrDorMito
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...