Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Nok en kjedelig runde med barneportretter i fra meg. Barneportretter KAN være kjedelig i lengden, men dine er LANGT fra akkurat det.... Vil heller si at de "lyser" opp her inne! Keep up the good work! Takk for oppmuntrende ord!! Det er litt vanskelig dette.. man blir liksom aldri helt fornøyd med bildene sine.. det er alltid noe annerledes en kunne ha gjort, og det kommer man gjerne ikke på før etterpå!! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Dette tror jeg blir foreløpig siste runde med bilder fra Töckfors fra meg. Mulig det kommer et og annet som jeg har oversett, men foreløpig tror jeg at jeg har sett meg blind på bildene derfra. Endret 11. mai 2012 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Cruiseskipet Oceana (261m langt) ved havn i Molde forleden dag! Her foreviget sammen med div. andre maritime innslag.... En gammel men god hardhaus: Olympus E-1 (5MP) med OLYMPUS ZUIKO ED 14-42mm 1:3.5-5.6 14mm, Iso100 , fra f/9-f/11, fra 1/200sec -1/800sec Spesielle sol og skyforhold med nesten helt blå himmel sydøstover og mørkegrå skyer sydvestover...... 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Nok en kjedelig runde med barneportretter i fra meg. Barneportretter KAN være kjedelig i lengden, men dine er LANGT fra akkurat det.... Vil heller si at de "lyser" opp her inne! Keep up the good work! Takk for oppmuntrende ord!! Det er litt vanskelig dette.. man blir liksom aldri helt fornøyd med bildene sine.. det er alltid noe annerledes en kunne ha gjort, og det kommer man gjerne ikke på før etterpå!! Det jeg synes er spennende har vært å fulgt med på utviklingen din. Hvordan du har vokst som fotograf. Det er stor forskjell i kvalitet på de første bildene du la ut her og de du legger ut nå! 1 Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Var en tur i Honduras i påsken og har endelig fått tid til å redigere noen bilder fra turen. 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Var på to ukers studietur til Valencia for ikke så lenge siden. Kjøpte inn X100 for anledningen, og satan for ett steike bra kamera nå autofokusen sitter! D7000 ble ofte værenes igjen på rommet... Legger ut her en liten bildeserie fra turen, det er tatt på l'oceanogràfic, ett akvarium i byen. Eclipse by Jonas Grimsgaard Untitled by Jonas Grimsgaard Goldfish of the stone-age by Jonas Grimsgaard Octopuss by Jonas Grimsgaard Honest rest by Jonas Grimsgaard A flower bed by Jonas Grimsgaard Hvis du vil se resten er det bare å klikke seg inn på: http://500px.com/jon...s/valencia_2012 Endret 11. mai 2012 av picatta 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Må fremover komme til det neste steget og gjøre noe mer ut av det, så blir det enda bedre en det allerede er. Kunne du ha utdypet litt på hva du tenker her..? Om du hadde vært meg.. hva ville det neste steget ditt ha vært?? Beklager.. men jeg er «litt» blind på slike ting.. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Litt krom Chrome by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Må nesten legge ut et bilde jeg og, ettersom fotointeressen er i taket for tiden Endret 25. mai 2012 av Rowdy Yates 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Tilbake fra tur, og her er noen snapshots Flere her for de som liker slikt http://www.fotofashion.no/2012/05/santorini/ 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Nydelig! Santorini er en så utrolig vakker plass. Drømmen må være å kjøpe seg et lite krypinn og flytte ned dit når pensjonisttilværelsen starter. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 ja utvilsomt vakkert der litt formye turrister for min smak er glad vi var der før det virkelig tok av så man fikk nyte uten trengsel . Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har vært på Santorini, men det var dessverre før den digitale tiden, og da ble det ikke så mange bildene jeg tok gitt. Må nok tilbake etterhvert. Fine bilder forresten! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Fjord1's Fannefjord (gassferge) på Moldefjorden! Sett fra Reknesmoloen og vestover mot Aker Stadion og havgapet langt der ute..... Fergene går i rute Molde-Vestnes-Molde må vite..... Olympus E-1 (den gode gamle) og OLYMPUS ZUIKO ED 14-42mm 1:3.5-5.6 Endret 12. mai 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ett par i fra dagens fotovandring: Har flere på lager også.. får se hvilke jeg legger ut, og hvilke jeg skal sende inn til konkurransen.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har flere på lager også.. får se hvilke jeg legger ut, og hvilke jeg skal sende inn til konkurransen.. Søt liten italiener Har opprettet en egen tråd for fotovandringen, der du også kan legge ut disse (med fler). Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Klarte ikke å våkne opp tidlig nok til å delta på fotovandring, så tok heller solnedgang: 14mm, ISO 50, 1/5, blended i Photomatix 5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Solnedganger funger godt det også Tok jo ikke bilder bare på selve vandringen, men også før og etter. Og da oppdager man slike ting ... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå