DJ_Dark Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Synd med Kristoff ja. Irriterende når sånt skjer. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Blæ..Tenkte å bytte ut ubrukelige Ballan med Visconti på Giro-laget idag, men det ble så jeg sparte det byttet. Hvis jeg hadde gjort det hadde det blitt en skikkelig topplassering idag. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Veldig glad jeg ikke har bytta ut Visconti, ellers hadde dette blitt litt av en tørkeperiode. Har med andre ord ikke så mange andre som har gjort gode etapper, men tør ikke bytte de bort heller - i tilfelle de plutselig bestemmer seg for å slå til dagen etterpå, noe som har skjedd utallige ganger i tidligere giroer og tourer. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Har egentlig vært rimelig god til å gjette resultatene, men har likevel ikke høstet for mye poeng -- delvis fordi jeg ikke hadde satt meg skikkelig inn i hvordan poengsystemet fungerte før de siste par etappene. Så idag gikk det ganske bra, selv om jeg gjorde et par dumme valg. Men aner virkelig ikke hvem som kommer til å dominere i fjellene. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Giromanageren har jeg helt glemt, hadde 3 stk på laget som hadde brutt så jeg nå Kaggestad/Paasche har flytta seg over til TV2 og glava tour of Norway. Men er det han tidligere Eurosportkommentatoren(Stoltenberg) som kommenterte i går sammens med Mads Kaggestad? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Giromanageren har jeg helt glemt, hadde 3 stk på laget som hadde brutt så jeg nå Kaggestad/Paasche har flytta seg over til TV2 og glava tour of Norway. Men er det han tidligere Eurosportkommentatoren(Stoltenberg) som kommenterte i går sammens med Mads Kaggestad? Stemmer det han kommenterte i eurosport. Var ikke klar over at hadde begynt i tv 2. Får håpe han får en fast makker da, slik at de blir nogelunde samkjørt, var ikke helt det i går. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Okei, syns jeg hadde hørt stemmen fra Eurosport ja, men ble så usikker Nei de var ikke helt samkjørte, følte de pratet om hvem som var favortitter til å vinne etappen nesten hele tiden. Liker all den "fun fact's" Johan kommer med, selv om en del av det har jeg hørt før. Edit: Satser på Kristoff i dag da? Endret 16. mai 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg klarer ikke jr Kaggestad. Han må de bare få ut. Forøvrig en spennende avslutningen på etappen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg liker Kaggestad jr. Det er artig å høre på historier fra proffsirkuset og han har også peiling. Han Eurosport-rejecten derimot liker jeg ikke, det er noe med stemmen hans. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2012 Det blir som regel noe med stemmene til folk når man er vant til Kaggis og Paasche. Han ble vel heller ikke akkurat rejecta av Eurosport. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 Har ikke fått sett så mye sykkel i det siste, men av det lille jeg har sett har Stoltenberg og Kaggestad jr. fungert tålig bra. Begge har god peiling, og sistnevnte har jo som sagt vært insider i proffmiljøet. Men så klart, ingenting er som Paasche og Senior! Er for øvrig fornøyd med utfallet av etappen i dag. Cav leverte varene som vanlig og ga meg de sedvanlige poengene på manageren, og så er vi jo storfornøyde med at Kristoff gjør det så bra som han gjør! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2012 Ja idag får vi virkelig se hvordan sammenlagtkanonene ligger an når vi endelig har kommet til en skikkelig fjelletappe. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Møkka TV2 prioriterer Glava tour fremfor Giroen i dag. Begynner ikke før 16:30. Da er det jævlig kjipt å ikke ha Euro Sport Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) TV2 Sumo ftw. EDIT: Men i satan. Starter ikke før 16.30 på Sumo heller. Endret 20. mai 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Psst... Eurosport. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Kan se den på originalspråket: http://videochat.gazzetta.it/index_Radiocorsa01.shtml?c=Ciclismo_Libero Er vel nesten bedre enn han ene ubrukelige fyren som var på Eurosport i går. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Så ufattelig rått av Ryder Hesjedal i går. Morro å se han angripe den rosa trøya Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg venter ennå på at Både Purito og Hesjedal sprekker så det synger i fjellene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Virker jo ikke som det skjer heller. Fornøyd med å være 103 overall på gårsdagens etappe i Giromanager. Alle på laget mitt klarte å dra inn poeng. Gikk opp sikkert 900 plasser. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Nice. Har en fetter som er over generelt interessert i sykkel. Han har sakset seg en 5 plass og to under 100. Ligger nå på 75 plass totalt.. Men han slår ikke meg For jeg fikk en 3 plass i fjor, og vant meg 1 år med Sumo! Forøvrig så har det ikke gått like bra for meg i år. Sliter med å sanke poeng på fjelletappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå