untouch4ble Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg har fortsatt ikke meldt meg på giromanager. Jeg prøvde rundt 12 tiden på 2.etappen, men laget ble ikke registrert og alt ble slettet, la jeg merke til dagen etter... Så får prøve på nytt nå, men følte egentlig at det var ett veldig uoversiktlig grensesnitt. Edit: Godt å lese at det ikke ble noen alvorlig skade på Phinney, hadde vært kjipt å miste rittet og den rosa trøya pga. Italiensk kåbbåykjøring. Endret 8. mai 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Si fra om du melder deg på igjen så mekker vi en liga sammen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Da har jeg oppretta et lag. Var en bruker tidligere i tråden som opprettet en Diskusjon.no liga, joina den jeg Mitt lagnavn: Dance Footweak Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Får ikke sett poengene jeg heller. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tror dere Euskatel klarer å komme i mål på lagtempoen før neste etappe starter? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Da joiner jeg bare samme liga. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tror dere Euskatel klarer å komme i mål på lagtempoen før neste etappe starter? Blir en spennende kamp mellom Euskaltel og Androni for sisteplassen. AG2R imponerte ikke spesielt på første etappen heller, så kanskje de kan blande seg inn i den kampen også. Men, ja, jeg har troa på at Euskaltel tar denne. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Tror dere Phinney og BMC beholder den rosa trøya eller? Han har fått sydd 3 sting og satt kun i 15 min på spinningsykkel i går. Eller kanskje den rosa trøya kommer til Sky og Geraint Thomas? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Navardauskas er den nye Girolederen, og Farrar i god posisjon til å ta den i morgen hvis han får en god spurt. Katusja imponerte i dag. Og BMC med Phinney slet mye med skaden sin, synd de halveis kjørte ut i den høyresvingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Kjedelig dag, Hushovd har brutt og TV2 krever Sumo-abb. for å kunne se Giroen. Er det normalt at de kun viser noen etapper gratis? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Synd med thor, får håpe det kan fikses til juni. Europsort sender selvsagt og giroen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ja, det stemmer. Fant Eurosport-stream. Zebra funker dårlig da jeg ikke har TV. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Spennende avslutning i dag! Hesjedal i rosa er kult! Dårlig med poeng på giromanageren, though. Tror bare jeg hadde et par av topp 10-20, men vi får se. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hadde vel Kreuziger, Uran og Cunego i toppen. Men Kreuziger og Uran tok ikke poeng. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Satser på Kristoff i dag da? Hadde vært utrolig morro om han hadde fått seg en etappeseier snart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hadde vært kos. Blir spennende å se på de tre små bakkene før mål der. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ja. Hadde også vært morro om en fra feltet slår til på slutten der og overrasker "spurtlagene"/spurterne Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Helskottens velt. Og så blir han innestengt i tillegg. Hadde håpet på en Kristoff seier her. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ja, han hadde gode muligheter i dag. Mista litt fart inni siste svingen, og ble også delvis innesperret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå