Hobsten Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Går bare rett på sak; Når man skal bli "ripped" og større, hvilke starter man med? Begynner man med fitness trening i en periode for å "forbrenne vekk" fett også å bygge muskler? Eller omvendt? For å gå ned i fettprosent må man jo redusere kalori inntaket, nokke som er det stikk motsatte når man skal bygge seg større, da vil man jo ha meir kalorier. Spørsmålet mitt er hvilken starter man med? Har som mål å bli meir ripped men også litt større og er litt usikker på ka eg skal begynne med. Personlig tenker eg det vil vere meir logisk å først bygge seg opp til der man vil vere og derfra begynne med fitness trening for å bli meir "ripped". Tanker? Post i vei! Lenke til kommentar
Hertug1. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ønsker du å bli spinkel eller muskuløs? Tenk logisk du. 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "Vil eg først blir ripped, så bli større" eller "vil eg bli større, så bli ripped". Trur det er kun du som greier å svare på den Eg ville anbefalt å gå for ripped først. Då blir det enklare å se om du legger på muskler eller feit, samt lettare å drive med b.a. litt kardio. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 "Vil eg først blir ripped, så bli større" eller "vil eg bli større, så bli ripped". Trur det er kun du som greier å svare på den Eg ville anbefalt å gå for ripped først. Då blir det enklare å se om du legger på muskler eller feit, samt lettare å drive med b.a. litt kardio. Sant nok. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå