hegefrem Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg ønsker å bytte ut min htc sensation, men med hvilken av disse? Liker den store skjermen på note'n men er den utdatert? Frister også med en ny htc. Android 2.3 el 4, merkbar forskjell? Trenger noen tips og kommentarer. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vil ikke si at Note'n er utdatert, men bare så det er sagt så går det vel rykter om Note 2 til høsten. I tillegg lanseres Galaxy S3 2. mai. Stor forskjell på Android 2.3 og 4, ja. Men Note skal få Android 4 også. Så er det nå om du liker Sense eller TouchWiz også. Har One X selv, synes det er en kjempetelefon - pent design, en av de beste skjermene på markedet + perfekt størrelse for meg, Note hadde blitt alt for stor for meg, og sist men ikke minst rå ytelse. Men det er mange som har opplevd problemer med den (ikke jeg). Mitt råd til deg er å lese litt tester av begge telefonene, så får du gjøre opp en mening om hva du har lyst på. Kanskje stikke innom den lokale Elkjøp sjappa så du får kjent på de også? Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Vil ikke si at Note'n er utdatert, men bare så det er sagt så går det vel rykter om Note 2 til høsten. I tillegg lanseres Galaxy S3 2. mai. Stor forskjell på Android 2.3 og 4, ja. Men Note skal få Android 4 også. Så er det nå om du liker Sense eller TouchWiz også. Har One X selv, synes det er en kjempetelefon - pent design, en av de beste skjermene på markedet + perfekt størrelse for meg, Note hadde blitt alt for stor for meg, og sist men ikke minst rå ytelse. Men det er mange som har opplevd problemer med den (ikke jeg). Mitt råd til deg er å lese litt tester av begge telefonene, så får du gjøre opp en mening om hva du har lyst på. Kanskje stikke innom den lokale Elkjøp sjappa så du får kjent på de også? Takk for raskt svar. Har kun erfaring med sense og win mo, mellom de liker jeg sense best. I butikkene her var det kun htc'n å oppdrive. Skal sjekke ut s3 litt mere, leeenge å vente til høsten ;-) har lest litt tester, syns de er mye lik, men de er jo skrevet når tlf var ny. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Skal sies at TouchWiz er mindre ressurskrevende enn Sense også, men det skal ikke akkurat være et problem på One X med de spesifikasjonene. Men uansett, hvis du er misfornøyd med Sense eller TouchWiz, så er det mulig å laste ned "skall" fra Play Store (marked) som man kan endre på i det vide og brede. Hvis du er glad i spesifikasjoner så ville jeg ha suttet litt på gjerdet ennå, iallefall til etter lanseringen av S3, for å se om den "knuser" One X. Her har du link til HTC One X tråden i forumet og her har du link til Galaxy Note tråden. Kanskje det hjelper på avgjørelsen å lese litt der. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Galaxy note til 3800 Kr på elkjop.no, kun i dag Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Galaxy note til 3800 Kr på elkjop.no, kun i dag Var det jeg så igår kveld... Vanskelig. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Skal sies at TouchWiz er mindre ressurskrevende enn Sense også, men det skal ikke akkurat være et problem på One X med de spesifikasjonene. Men uansett, hvis du er misfornøyd med Sense eller TouchWiz, så er det mulig å laste ned "skall" fra Play Store (marked) som man kan endre på i det vide og brede. Hvis du er glad i spesifikasjoner så ville jeg ha suttet litt på gjerdet ennå, iallefall til etter lanseringen av S3, for å se om den "knuser" One X. Her har du link til HTC One X tråden i forumet og her har du link til Galaxy Note tråden. Kanskje det hjelper på avgjørelsen å lese litt der. Heller mot en samsung. Bruker pr idag skall fra play s, men sense overatyrer endel som jeg ikke liker. Er vel på tide å hive seg på noe nytt. S3 er jo å fristende, regner med den blir utsolgt i full fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå