Anonym259235 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå kommer det et nytt Medal of Honor spill. Ganske fett at det blir norske soldater der også http://www.medalofhonor.com/ Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vist det blir på linje med førre MoH, så er det eit lett kjøp! Spelte berre betaen av MoH, syns det var konge bra, men kjøpte det aldri... :/ Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes single playeren var helt grei på det forrige spillet, men online var det alt for likt BF BC2, noe jeg heller spiller online ifht. MoH. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 MOH kjørte jo på frostbite, same versjon som BC2, og i tilleg så var heile MP utvikla av DICE Var vell høgre damage på våpna / mindre health på MOH enn BC2, og da likte eg Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Sant. Eneste negative med det var at det var uvant å ha så lite health i MoH etter å ha runda 5 CoD spill og et Battlefield spill blandt annet, noe som førte til at jeg døde et par ganger i starten. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg kjøper den neste MOHen kun for Single Playern sin del. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Litt usikker selv, men om jeg kjøper det, kjøper jeg også for SP. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 haha, jaja tilvenningsak det Blir no spennandes å sjå korleis dette blir, skal jo også kjøre FrostBite Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) MOHAA > ALL Spiler det første Medal of Honor spillet dagligt enda Sniper only Endret 24. mai 2012 av Noiz 3 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=RPBe-_AWvBM For meg ser det ut som Battlefield 3 i ein annan setting. Singleplayeren er ikkje nok til at eg kjøper spelet. Hovedgrunnen blir at man kan spele online som FSK/HJK, det er bare heilt topp! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 For meg ser det ut som Battlefield 3 i ein annan setting. Det var nesten som forventet. Battlefield 3 og Medal of Honor så bare ut som forbedra versjoner av Bad Company 2, og nå ser dette bare ut som BF3. Kan hende jeg kjøper det for å spille gjennom singleplayeren, men da kjøper jeg det ikke før det er blitt ganske billig. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 For meg ser det ut som Battlefield 3 i ein annan setting. Det var nesten som forventet. Battlefield 3 og Medal of Honor så bare ut som forbedra versjoner av Bad Company 2, og nå ser dette bare ut som BF3. Kan hende jeg kjøper det for å spille gjennom singleplayeren, men da kjøper jeg det ikke før det er blitt ganske billig. Eg kommer nok heller ikkje til å kjøpe spelet før det kommer på salg. Kommer overhodet ikkje til å bruke 4-500 kr på det. Men på den andre siden er eg uenig i at Battlefield 3 kun er ein forbedret versjon av Bad Company 2. Dei har sine fellestrekk, men for det første er grafikken fleire hakk bedre, multiplayeren er betydelig forbedret og i min meining det samme med singleplayer (sjølv om den fortsatt har eit stykke å gå). Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Nå har ikke jeg spilt mye Battlefield 3, men av det jeg opplevde, føltes det sånn. Men MoH var i hvertfall sånn. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Gleder meg, har utrolig lyst til å spille som FSK/HJK. Skjønner fortsatt ikke hvorfor SOG er med, er vel noen flere spesialstyrker som har vært/er med i spesialoperasjoner. Blir det våpen i forhold til hvilke styrker man spiller? FSK/HJK får vel da noe sånt som HK416/417, C8 SWF, MP5, USP tactical, M1 Super 90, M72, AWM, M82A1. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Singleplayeren ser ut som enda et scripted arcade tunnell shooter. Er lei av skytespill hvor en eller annen fyr maser om "C'mon! This way!" slik at du slipper å tenke, bare reagere. Savner de gode gamle Ghost Recon-lignende spillene hvor oppdraget var på et åpent kart hvor du selv kunne bestemme hvor du ville gå, og hvor fiendene var mye mer dynamisk plassert. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 MOHAA > ALL Spiler det første Medal of Honor spillet dagligt enda Sniper only MOHAA var tider, samme var BF42/NAM/2 samt CoD 1/2/4. Good times Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 MOHAA > ALL Spiler det første Medal of Honor spillet dagligt enda Sniper only MOHAA var tider, samme var BF42/NAM/2 samt CoD 1/2/4. Good times Spiller da mohaa sniper only dagligt enda eg Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 MOHAA > ALL Spiler det første Medal of Honor spillet dagligt enda Sniper only MOHAA var tider, samme var BF42/NAM/2 samt CoD 1/2/4. Good times Spiller da mohaa sniper only dagligt enda eg Spiller 42/NAM/2 og CoD 4 + CS 1.6 nesten daglig enda jeg Mest BF2 og 1.6 i det siste tho ^^,) Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Ser milevis bedre ut en cod future zzzz fighter 3 eller black future 2 whatever this years spinn off is called Endret 22. juni 2012 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå