Gå til innhold

Medal of Honor: Warfighter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

For meg ser det ut som Battlefield 3 i ein annan setting.

Det var nesten som forventet. Battlefield 3 og Medal of Honor så bare ut som forbedra versjoner av Bad Company 2, og nå ser dette bare ut som BF3.

Kan hende jeg kjøper det for å spille gjennom singleplayeren, men da kjøper jeg det ikke før det er blitt ganske billig.

Lenke til kommentar

For meg ser det ut som Battlefield 3 i ein annan setting.

Det var nesten som forventet. Battlefield 3 og Medal of Honor så bare ut som forbedra versjoner av Bad Company 2, og nå ser dette bare ut som BF3.

Kan hende jeg kjøper det for å spille gjennom singleplayeren, men da kjøper jeg det ikke før det er blitt ganske billig.

Eg kommer nok heller ikkje til å kjøpe spelet før det kommer på salg. Kommer overhodet ikkje til å bruke 4-500 kr på det.

Men på den andre siden er eg uenig i at Battlefield 3 kun er ein forbedret versjon av Bad Company 2. Dei har sine fellestrekk, men for det første er grafikken fleire hakk bedre, multiplayeren er betydelig forbedret og i min meining det samme med singleplayer (sjølv om den fortsatt har eit stykke å gå).

Lenke til kommentar

Gleder meg, har utrolig lyst til å spille som FSK/HJK.

Skjønner fortsatt ikke hvorfor SOG er med, er vel noen flere spesialstyrker som har vært/er med i spesialoperasjoner.

Blir det våpen i forhold til hvilke styrker man spiller?

FSK/HJK får vel da noe sånt som HK416/417, C8 SWF, MP5, USP tactical, M1 Super 90, M72, AWM, M82A1.

Lenke til kommentar

Singleplayeren ser ut som enda et scripted arcade tunnell shooter. Er lei av skytespill hvor en eller annen fyr maser om "C'mon! This way!" slik at du slipper å tenke, bare reagere. Savner de gode gamle Ghost Recon-lignende spillene hvor oppdraget var på et åpent kart hvor du selv kunne bestemme hvor du ville gå, og hvor fiendene var mye mer dynamisk plassert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

MOHAA > ALL :)

Spiler det første Medal of Honor spillet dagligt enda :) Sniper only

MOHAA var tider, samme var BF42/NAM/2 samt CoD 1/2/4. Good times

Spiller da mohaa sniper only dagligt enda eg :p

Spiller 42/NAM/2 og CoD 4 + CS 1.6 nesten daglig enda jeg :p Mest BF2 og 1.6 i det siste tho ^^,)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...