Splittr Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er en ganske tynn gutt på 16 år (185cm, ca70kg), vil gjerne øke vekten min i form av muskler. Har en ganske veltrent kropp, og vil ikke legge til mer fett, bare litt mer muskler. Hvordan går jeg frem, er kosttilskudd en god ide (hvilken type kosttilskudd?)? Eller bare trene og spise vanlig? Hvilke øvelser er bra for meg? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1060728 Kanskje lese litt på forumet før du poster Lenke til kommentar
TXfosh0 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hørest ut som du vil bygge muskler og ikke legge på seg fett? Det er så og si ganske umulig, men det fine er at det er faktisk mulig å legge på seg muskler og minimalt med fett. Anbefaler å legge om kostholdet ditt, men gradvis, er lett å dabbe av om du gjør alt med en gang. Resultater vil ikke komme med en gang, så er ganske viktig å være tålmodig. Bare å gruse på med trening, og masse søvn (y) Det er vel mange måter å bruke koststilskudd, men om du ikke har noe erfaringer så les litt rundt, og vær kritisk! Du kan jo alltids starte med omega 3 tabletter og vitamin tabletter, og ta ulike kosthold derifra. Proteinshake er ikke dumt heller om du har problemer å få i nok proteiner. Lenke til kommentar
Hammertid Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Å berre legge på seg musklar er som å ri på to hestar samtidig. Vil ta mykje lengre tid enn å bulke seg opp og så deffe bort igjen. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Les deg opp på 5x5, helt fint program å begynne med. Passer både nybegynner og viderekommende.. Finnes masse info om det på nett. Du bør begynne med styrketrening før du tenker på å satse på muskelvekst, nettopp for å bygge opp et grunnlag. Det er lite hjelp i å bygge muskler når man ikke har styrke Angående mat, drikk proteinshake rett etter trening og spis så mye proteiner som du klarer i form av kjøtt, egg, kylling, fisk etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå