tjodrik Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei, jeg er på jakt etter en Apple App som jeg kan sende gratis SMS til norske mobilnummere med, og som de jeg sender SMS til kan sende SMS tilbake med, uten at de selv har denne appen. Jeg har funnet appen "Gratis SMS" av Biip (http://itunes.apple.com/no/app/gratis-sms/id416550007?mt=8), men den er ikke særlig nøyaktig i beskrivelen sin, noe som gjør at jeg mistenker at de tar seg betalt etter de først 10 SMSene. I kunngjøringa si sier de jo også eksplisitt at de tar 29øre per SMS (http://biip.bloggr.no/2011/03/03/biip-no-med-%C2%ABgratis-sms%C2%BB-app-til-iphone/). Er det noen som har erfaring med "Gratis SMS", eller som kan anbefale andre apper som gjøre samme nytta? PS: Jeg fant ingen (under)gruppe for mobil-software (apper), bare hardware, så jeg håper det er greit at jeg spurte i denne gruppa. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Husker ikke helt (og gidd eller ikke å skjekke) men det kan være det finnes Viber til iPhone. Med Viber kan du sende gratis SMS så lenge mottakeren din også har Viber installert Funker fett uten noe betaling what so ever! Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det finnes Viber til iPhone, og det finns WhatsApp også Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nå har ikke jeg iPhone, men er det ikke slik at alle med iOS5 kan sende gratis SMS? Til andre med iOS5 vel og merke. (Ja, jeg vet man må betale for datatrafikk) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 jdmik - det stemmer. Jeg har aldri hørt om en app som kan sende gratis SMS uten at mottakeren også har installert denne appen - eller har iOS 5. Lenke til kommentar
jic Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du er avhengig av dataforbindelse med disse app. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan det være Whatsapp du er på jakt etter? Har selv Android, men denne skal fungere på kryss av de forskjellige operativsystemene. Gratis første år, deretter 0,99 $ pr år. Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Takker for svar, men Viper, Whatsapp og iOS Messages er applikasjoner der du sender en melding til en annen person som også bruker samme appen. Det jeg var ute etter var "en Apple App som jeg kan sende gratis SMS til norske mobilnummere med, og som de jeg sender SMS til kan sende SMS tilbake med, uten at de selv har denne appen." Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Takker for svar, men Viper, Whatsapp og iOS Messages er applikasjoner der du sender en melding til en annen person som også bruker samme appen. Det jeg var ute etter var "en Apple App som jeg kan sende gratis SMS til norske mobilnummere med, og som de jeg sender SMS til kan sende SMS tilbake med, uten at de selv har denne appen." Imessages om de andre har iphone. Har de iphone har de allerede appen instalert. Den heter meldinger og er intregert i sms:). Iphone oppdager utomatosk om den i andre enden sitter på en iphone Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 epost Hvorfor må folk i tide og utide komme med idiotiske svar som dette??? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) epost Hvorfor må folk i tide og utide komme med idiotiske svar som dette??? Faen du snakker om? Epost er 100% relevant siden nesten alle mobiler idag er smarttelefoner! Endret 3. mai 2012 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Enig med Avidgamer , viktig og ha en prisplan som ikke koster skjorta også da Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Christoffero89: Det stemmer, men den muligheten hadde jeg alt snakket om (jeg nevnte iOS Messages). Det blir bare en annen variant av at du sender SMS fra en app til noen andre med samme app. nor50: Troll skal man helst ikke fôre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå