ola312 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 for en stund siden instalerte jeg windows 8 paa min PC, og naa vil jeg tilbake til windows 7, men faar opp feilmeldingen Du kan ikke foreta en vanlig oppgradering hvis du har en installasjonsplate med et annet språk enn det som er installert på datamaskinen. Koble til Internett for å se hvordan du installerer Windows 7 og beholder filer og innstillinger. Hva skal jeg gjor for og faa igjen windows 7? Lenke til kommentar
ola312 Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 ingen som har litt peiling en gang? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ta backup av viktig data og deretter formater og installer Windows 7. Nedgradering er ikke mulig. Lenke til kommentar
westwood Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det skal ikke være noe problemer, så lenge du har windows 7 på et installasjons medie hvor du kan starte den før windows laster. Men husk å ta backup av det som er viktig for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå