Redaksjonen. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hugvie-dukken gir deg følelsen av å klemme den du snakker med. Kos og klem en robot mens du snakker i telefonen Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Av og til er det på en måte flaut å være gift med ei fra japan, men det positive er at kona også blir flau av å være japansk til tider :-P Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Jeg synes at det er kult når folk tør å gjøre ting selv om det ser helt teit ut. Jeg blir mer interessert i litt «rare» folk enn de som er som «alle» andre. Dama mi er forresten fra japan så det er kanskje ikke så rart. Endret 30. april 2012 av ahw_ Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har halvparten av de som har kommentert koner fra Japan? :o Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 ENDELIG! vet ikke hvordan jeg har klart meg uten til nå ass Lenke til kommentar
goggys Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Har halvparten av de som har kommentert koner fra Japan? :o "Koner". Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg ser ikke noe særlig forskjell på dette og de mange som klammer seg til kjærestens T-skjorte når de snakker med vedkommende over telefon. Det kan gjerne kalles teit og rart, men det er jo tenkt til den private sfære. Ingen ved sine fulle fem vil drasse rundt med denne på trikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg