Nians Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei Jeg tenkte jeg skulle formatere min stasjonære pc i samme slengen som jeg tok min bærbar. På bærbaren går det helt fint å formatere og instalere Windows 7 på nytt. Men når jeg skal formatere stasjonæren kommer det opp "select the driver to be installed" Jeg har ingen CD/DVD rom på PC'en, og har aldri hatt et slikt problem tidligere med USB Windows 7. Hva skal jeg gjøre? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Nians Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Jeg har ikke problem å boote maskinen fra USB. Problemet er når jeg er i Windows 7 instasljon så vil den ikke gå videre. Det kommer opp error vinduet "select the driver to be installed" Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har også hatt dette problemet, det jeg gjor da var og formatere selve USB pinnen på nytt ( ikke hurtig) men vanlig. Så la jeg over windows på nytt med Windows 7 USB/DVD download tool og da funket det. Lenke til kommentar
Nians Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Men det funket på bærnbarn min for 5min siden. Så burde ikke ha noe å si det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei . Laptop / desktop , usb porter brukt - ikke samme sak . Se : http://www.w7forums.com/installing-windows-7-problem-select-driver-installed-t9375p2.html Lenke til kommentar
Nians Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Takk for svar fra alle sammen! Syar2003 problemet var at jeg brukte en 3.0 USB PORT. Jeg skiftet til en 2.0 og alt fungerte! Var ikke vanskligere Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ja- flott , det var det jeg trodde/mistenkte . Står også i tråden jeg linket til . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå