vicix3 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei, hvordan får jeg sett dette?? Piratnedlastning er ikke en mulighet, og jeg har ikke lyst til at en så bra serie skal sløses vekk på crappy online-streaming... Hjelp? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Episode 1, The North Remembers Onsdag 2 Mai 20.00 CANAL+ Series I følge http://www.canalplus.no/66003/game-of-thrones Lenke til kommentar
vicix3 Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Ah, glemte å si at jeg bare har viasat.. Fortsatt håp? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 NRK3, men da må du nok vente en stund. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 En god stund i grunn. NRK1 vil ikke sende sesong 2 før på nyåret 2013. Canal+ har førsterett på HBO-serier i Norge, og har disse i en eksklusiv periode. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Kan man streame serien lovlig? Hvilken side i så fall? Solarmovie.eu hevder at man kan se filmer og serier lovlig og gratis, men da ser jeg ikke hva de skal med kortinformasjonen min, så jeg tok ikke risikoen på å registrere meg. Endret 13. mai 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvordan vet du at du ikke streamer pirat-kopiert materiale? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det vet jeg ikke. Det er i alle fall ikke en troverdig side når de skal ha kortinformasjonen min for å levere en gratis tjeneste. Hvis det er mulig, ser jeg helst serien på lovlig, så hvis noen vet hvordan jeg får gjort uten å vente et år på at den kommer på NRK, hadde det vært fint. Jeg ser at Canal+ allerede er nevnt. Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 hvorfor bare ikke laste ned pirat og deretter kjøpe serien på blu-ray eller noe? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg er sikkert rar, men jeg respekterer normalt lovverket. Serien blir kjøpt på blu-ray etter hvert, men hvis jeg lovlig kan se den før den tid, gjør jeg gjerne det. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er sikkert rar, men jeg respekterer normalt lovverket. Serien blir kjøpt på blu-ray etter hvert, men hvis jeg lovlig kan se den før den tid, gjør jeg gjerne det. kjøp serien på dvd fra usa da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er ingen offisiell dvd-utgivelse på den før i 2013. Alt før dette er dvd-utgaver fra filmleieselskaper og slikt som ikke fører inn penger tilbake til HBO eller Game of Thornes. Lenke til kommentar
simen236 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvem i helvette er det som gidder å betale for filmer/serier? Anyway er det mye mer praktisk å ha de lagret på en harddisk i stedet for en jævla plate. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvem i helvette er det som gidder å betale for filmer/serier? Anyway er det mye mer praktisk å ha de lagret på en harddisk i stedet for en jævla plate. Som sagt, jeg gidder det. Jeg tenker litt lengre enn at det er praktisk å ha filmer på en harddisk. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hei, hvordan får jeg sett dette?? Piratnedlastning er ikke en mulighet, og jeg har ikke lyst til at en så bra serie skal sløses vekk på crappy online-streaming... Hjelp? Tenk at vi i 2012 må spørre på et forum for å finne lovlige metoder på å se noe som har blitt vist i USA for nesten et halvt år siden - og svarene som dukker opp er å vente et halvt år til. Er det rart piratkopiering av TV-serier er utbredt? En gladnyhet er at HBO Nordic kommer til Norge i oktober. Du betaler 79,- i måneden for å streame alle HBO sine serier, og nye episoder blir tilgjengelig timer etter at de ble sendt i USA. Jeg skal i hvert fall abonnere på HBO Nordic, og ser på det som en måte å betale avdrag på årevis med (noe motvillig) piratkopiering av deres serier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Hvem i helvette er det som gidder å betale for filmer/serier? Anyway er det mye mer praktisk å ha de lagret på en harddisk i stedet for en jævla plate. Det er bedre å kjøpe seriene slik at du har de fysisk, det mener ihvertfall jeg, pluss at de som lager seriene får jo ingen penger dersom alle bare kopierer. Hei, hvordan får jeg sett dette?? Piratnedlastning er ikke en mulighet, og jeg har ikke lyst til at en så bra serie skal sløses vekk på crappy online-streaming... Hjelp? Du kan jo vente eventuelt til Netflix kommer, eller Habo Nordic. Endret 22. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 NÅR KOMMER DENNE ??? Holder på med sesong 1 på BluRay nå i kinoen min og ønsker kortest mulig avbrudd mellom sesongene. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå