Gå til innhold

Game of Thrones S2 Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kan man streame serien lovlig? Hvilken side i så fall? Solarmovie.eu hevder at man kan se filmer og serier lovlig og gratis, men da ser jeg ikke hva de skal med kortinformasjonen min, så jeg tok ikke risikoen på å registrere meg.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. Det er i alle fall ikke en troverdig side når de skal ha kortinformasjonen min for å levere en gratis tjeneste. Hvis det er mulig, ser jeg helst serien på lovlig, så hvis noen vet hvordan jeg får gjort uten å vente et år på at den kommer på NRK, hadde det vært fint. Jeg ser at Canal+ allerede er nevnt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvem i helvette er det som gidder å betale for filmer/serier? Anyway er det mye mer praktisk å ha de lagret på en harddisk i stedet for en jævla plate.

Som sagt, jeg gidder det. Jeg tenker litt lengre enn at det er praktisk å ha filmer på en harddisk.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei, hvordan får jeg sett dette??

Piratnedlastning er ikke en mulighet, og jeg har ikke lyst til at en så bra serie skal sløses vekk på crappy online-streaming...

Hjelp?

Tenk at vi i 2012 må spørre på et forum for å finne lovlige metoder på å se noe som har blitt vist i USA for nesten et halvt år siden - og svarene som dukker opp er å vente et halvt år til. Er det rart piratkopiering av TV-serier er utbredt?

En gladnyhet er at HBO Nordic kommer til Norge i oktober. Du betaler 79,- i måneden for å streame alle HBO sine serier, og nye episoder blir tilgjengelig timer etter at de ble sendt i USA.

Jeg skal i hvert fall abonnere på HBO Nordic, og ser på det som en måte å betale avdrag på årevis med (noe motvillig) piratkopiering av deres serier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvem i helvette er det som gidder å betale for filmer/serier? Anyway er det mye mer praktisk å ha de lagret på en harddisk i stedet for en jævla plate.

Det er bedre å kjøpe seriene slik at du har de fysisk, det mener ihvertfall jeg, pluss at de som lager seriene får jo ingen penger dersom alle bare kopierer.

Hei, hvordan får jeg sett dette??

Piratnedlastning er ikke en mulighet, og jeg har ikke lyst til at en så bra serie skal sløses vekk på crappy online-streaming...

Hjelp?

Du kan jo vente eventuelt til Netflix kommer, eller Habo Nordic.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...