Hildny Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Front Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Forstår nok tittelen, men likte nok ikke bildet! Mulig dette av noen sees på som kunst, men for meg ble det bare et vulgært exhibisjonistisk uttrykk som jeg jeg sitter igjen med. Forstod vel heller ikke så mye av texturen for den saks skyld....(selv om jeg forstår engelsk)...! Men det er jo bare min mening, så ta det for det det er..... ! Derfor en ren 1'er denne gangen...! 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) ??? Endret 1. mai 2012 av TerjeSolheim 1 Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "I came for the boobs...." Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har sett noen av dine tidligere bilder og jeg må bare innrømme at jeg har ikke pleid å få noe særlig ut av dem. Men denne gangen synes jeg det du formidler treffer ett eller annet - noe med en assosiasjon til "gamledagers" ferme, staute, sterke kvinner, og /eller kvinner som på en måte gjemmer seg bak sitt yppige ytre - et ytre som gir dem en viss makt...? En fristende parallell å trekke er at bildene dine - som gjerne fokuserer på kvinnekropp og sex - pleier å være ekstremt mye besøkt - hvilket jo gir deg en hel del oppmerksomhet og kanskje også et visst spillerom og muligheter for en slags form for makt...? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg