Gå til innhold

Anmeldelse: The Walking Dead Episode 1: A New Day (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte det veldig godt. Er stor fan av tegneserien, og liker også tv-serien. Dette spillet er helt klar i samme "ånd" som disse to.

Dog hadde jeg gjerne sett at spillet tilbød enda flere viktige valg, med større konsekvenser, og at det hele rett og slett ble enda litt dypere. Men hvem vet, det kan jo forbedre seg til de neste episodene. Jeg gleder meg uansett til fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Relativt fornøyd med spillet men det er ALT for lett, selv med "tooltips" skrudd av. Forventer litt utfordring når jeg spiller, så det synes jeg godt kunne vært trukket score for. Men jeg kommer nok til å spille alle episodene da karakterene og historien er bra.

Endret av hitman47
Lenke til kommentar

Som vanlig så er episodene fra Telltale aaaalt for korte.

Forsåvidt så likte jeg spillet til en viss grad i den forstand at det er en interaktiv historie mer enn noe annet.

Så er det bare å vente på neste episode.

Lenke til kommentar

De er ulike av den grunn at Robert Kirkman vil gi de som har lest tegneserien en litt ny og annerledes historie i tv-serien. Og ut fra intervjuer har jeg inntrykk av at han ønsker det samme for spillet.

Selvfølgelig er det jo andre som har skrevet dette, men Kirkman har alltid hatt en finger med i spillet.

Riktig, men hendelse i TV-serien og tegneserien foregår ikke i samme "tidslinje". Det gjør derimot tegneserien og spillet.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Håper bare det ikke tar evigheter mellom episodene :scared:

Wiki:

[Editted May 2nd, 2012]

The release dates were given by the XBox Development Team a few days ago.

■ Episode 2: Starved for Help - May 30th, 2012

■ Episode 3: Long Road Ahead - June 25th, 2012

■ Episode 4: Around Every Corner - July 27th, 2012

■ Episode 5: No Time Left - August 29th, 2012

På Telltale sin hjemmeside står det også: "We have plans for 5 episodes, releasing once per month."

Så om ikke den nøyaktige dato fra Wiki stemmer er dette fortsatt en pekepinne. :)

Lenke til kommentar

Takker kenichi-san . Vondt å vente så lenge på de neste episodene xD Lurer på om jeg skal prøve meg på back to the future også. Elsket monkey island chapterene på ps3. Førsteepisoden av walking dead overgikk alle forventninger!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...