nysgjerrigper123 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei, i kveld er det fest hjemme hos mine venner, ei jente jeg har snakket veldig mye med (tror hun liker meg litt) Noen forslag til hvordan holdningen min skal være, for å få henne i mine armer? Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 får dårlig selvfølelse av å drikke, føler meg rett og slett feit Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ta en Muzza dance, hun kommer til å være på deg i hele dag om du får det til. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Så du sitter edru mens de andre drikker for ikke å få dårlig selvfølelse? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg petterpann Skrevet 30. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2012 Ikke for å være frekk, men etter å ha lest trådene og innleggene dine hvor du skryter av å ha fått sparken pga idioti og dårlig kundebehandling, samt tråden hvor du spør om andre sine meninger om hvorvidt det er verdt å like ei jente som har et stygt foreldrehjem og lite penger, i tillegg til at du har kjeftet opp andre forumbrukere som om du var 14 år gammel, så nei. Ikke vær deg selv med mindre du kommer opp med en permanent endringsadferd. 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Benkern Skrevet 30. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2012 Jeg vet ikke hvilket ord som passer i denne sammenhengen, men eid burde fungere. 14 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Benkern satte ord på situasjonen nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå