Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke ex-kjæresten

Anbefalte innlegg

Jeg er i et forhold nå og har vært det i over 1år. Har ikke vært noe dårlig i forholdet og hun vil gifte seg med meg, men jeg føler jeg overhodet ikke er klar for dette.

Iblant tenker jeg at jeg savner ex-kjæresten selv om vi hadde det mye dårligere enn hvordan jeg har det nå. Men samtidig var det første forholdet mitt og gjorde mye feil, og det gjorde hun også. Likevel tenker jeg tilbake over hvor mye jeg elsket henne. Jeg har aldri vært så gal etter noen som med henne. Selv om vi hadde mye opp og nedturer.

Ex-kjæresten ringte meg og sendte SMS flere ganger etter jeg hadde funnet ny kjæreste og ønsket meg lykke til. Nå 2år etter så hører jeg fra datteren at hun fortsatt elsker meg .............

Må si det setter meg totalt utav spill. Det vil vel si hun har ekstremt store følelser for meg selv 2år etter at hun fortsatt mener dette og har til og med sagt det til sin datter. (Fra tidligere forhold)

Så nå har jeg største problemet jeg noensinne har hatt. Gi opp et perfekt forhold med medium følelser for å satse på et risikabelt forhold men som kan ende opp med å gjøre meg verdens lykkeligste ?

HJELP!

Anonym poster: 4fdd96a5534ddcee9c1929502f8d722a Anonym poster: 4fdd96a5534ddcee9c1929502f8d722a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dette for noe å tenke på? For det første skal du ikke legge for mye følelser i annenhåndsinformasjon. For det andre kan det godt være at eksen fortsatt elsker deg, men fortsatt ikke vil ha et forhold med deg. Og med mindre du har følelser i retur, og er i et dårlig forhold, så kan eg ikke forstå hvorfor du skal gidde å vurdere dette i det hele tatt.

Lukk ørene og nyt kjæresten din. EOD.

Lenke til kommentar

Det er sjeldent en god ide å bli sammen med eksen - det er en årsak til at de er ekser. Og tro meg, for hennes del er tankene likedan: du er hennes ekskjæreste av en grunn. Jeg sier ikke at du skal bli i et forhold du er "medium happy" i, men tenk for all del nøye over hva du velger bort og hva du risikerer å bli sittende igjen med (eller uten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...