paalo Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 innstallerte messenger 6.0 for en tid tilbake. Oppdaget her for litt siden at når jeg startet outlook express , ble tidligere verjon av messenger brukt, men finner ingen plass å rette opp dette. noen som kjenner til det? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 din gamle msn messenger ligger vel i programfiler/msn messenger deaktiver den gamle og slett den fra mappa Lenke til kommentar
paalo Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 ...mulig jeg virker kort her men... deaktiver? dvs bare slett den mappa rått eller avinstalleres? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Avinstaller Windows Messenger fra Add/Remove Programs under Add/Remove Windows Components... Lenke til kommentar
paalo Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 ja, og nå kommer det virkelige tåpelige spørsmålet - skal boksene være haket av for å avinstallere eller ikke? prøvde noe lignende for leenge siden og da var det omvendt av hva jeg trodde og det var ikke bra.... så bær over... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 De skal ikke være haket av for å fjerne. Programmer som ikke er merket, er ikke installert. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Bruk denne på kjør linja så blir du sikkert kvitt den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå