FredrikJ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg er ganske ny på det med fotografering. Før hadde jeg et FujiFilm 2800Zoom som tok seg av alle instillingene. Nå har jeg kjøpt med et Oly C-750. Der er det en hel del manuelle instillinger som jeg kunne tenke meg å lære mer om. Er det noen som kan gi meg noen linker til sider som kan forklare litt grunnleggende om fotografering? Med hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Pontiac Grand Prix Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Prøv denne.Det er en grei side. http://www.photo.net/learn/ Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Fin site du kom med der. JEg har selv kikket litt rundt paa forskjellige siter, men denne var veldig lett lest, takk for tipset Frankie Singapore Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 En gammel traver i fotomiljøet gjennom flere decennier, Knut Førsund, har nettopp utgitt ei lita bok på 50 sider med 47 nyttige fototips. Den koster 50 kr. Han har også en fotoskole; www.fotoskolen.no . Lenke til kommentar
FredrikJ Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Takk for tipsene. Har kikket litt på photo.net og det ser ut til at den siden dekker mye av det jeg var på utkikk etter. Nå er det bare å rigge seg til å lese og prøve. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå