V. Haugen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå spørs det om det lønner seg å beholde det utgåtte abonnementet. One Call Faktura får månedspris Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Ser at deres ringepriskalkulator sier at Chili Mobil sitt Kontroll-abb. er billigst ved lite bruk. Men minimumsfaktureringen er jo på 200 kr. pr. mnd. Hvorfor sier kalkulatoren at Chili Kontroll koster godt under 50 kr. mnd med mitt forbruk? Endret 30. april 2012 av Ruben1987 Lenke til kommentar
amund Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Bra observert. Ved en feil hadde ikke minimumsbeløpet til Chili Mobil sitt kontroll-abonement kommet med. Jeg har rettet denne feilen nå. Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg byttet fra Mobil Faktura til Grunnpakka for noen dager siden. Med litt mobildata og masse wifi, så dekker det fint mitt behov. Skjønner at man ikke kan leve på å levere gratistjenester i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg