V. Haugen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå spørs det om det lønner seg å beholde det utgåtte abonnementet. One Call Faktura får månedspris Lenke til kommentar
l0 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Med andre ord; Har du One Call Mobil Faktura i dag, vil det lønne seg i kroner og øre å bytte abonnement før første 1. juni. Jeg tror jeg heller ville ha skrevet "før 1. juni 2012" e.l. :-) Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 ringer du lite er det vel nå Talkmore Link og Chess Amasadør som gjelder. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 ringer du lite er det vel nå Talkmore Link og Chess Amasadør som gjelder. Amasadør? Chess har for øyeblikket ingen abonnement eller kontantkort ved dette navnet...? Chess Premium kan imidlertid være et godt valg for noen, kanskje spesielt hvis man som oftest fører korte samtaler (+ SMS til 29 øre) 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Min konklusjon etter å ha sett litt gjennom telepriser: Jeg beholder Faktura og øker data-bruken slik at det abonnementet kommer bedre ut. 1 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva med Telipol Mobil Mini? Er det noen som har erfaringer med Telipol som selskap? Jeg forstår abonnementet slik at en får 100 gratis minutter (ingen oppstartspris). Sms koster 49 øre. Forskjellen mellom dette abonnementet og OneCall Faktura er at Telipol har 59 kr minimumsfaktorering, mens OneCall har 49 kroner avgift. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er det riktig det OneCall skriver i pressemeldingen? Er det ikke en deregulering av termineringsavgiften som er årsaken til dette, ikke omvendt? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva med Telipol Mobil Mini? Er det noen som har erfaringer med Telipol som selskap? Jeg forstår abonnementet slik at en får 100 gratis minutter (ingen oppstartspris). Sms koster 49 øre. Forskjellen mellom dette abonnementet og OneCall Faktura er at Telipol har 59 kr minimumsfaktorering, mens OneCall har 49 kroner avgift. Chess Premium blir billigere. 60 øre/min, 29 øre/SMS, ingen minstefakturering eller oppstart. 1 Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Ringepriser lister fortsatt chess premium med 39kr minimumsfakturering, er dette korrekt? Med 20min, 16 samtaler, 10 sms og 2MB kommer prisen på 24,9kr. Noe som skal være 2.plass etter talkmore. Endret 2. mai 2012 av EG-s Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 ringer du lite er det vel nå Talkmore Link og Chess Amasadør som gjelder. Amasadør? Chess har for øyeblikket ingen abonnement eller kontantkort ved dette navnet...? Chess Premium kan imidlertid være et godt valg for noen, kanskje spesielt hvis man som oftest fører korte samtaler (+ SMS til 29 øre) Det finnes Chess Ambassadør ja.... Sjekk linken under! https://www.chess.no/abonnement/forhandler/?distid=451 Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ringepriser lister fortsatt chess premium med 39kr minimumsfakturering, er dette korrekt? Med 20min, 16 samtaler, 10 sms og 2MB kommer prisen på 24,9kr. Noe som skal være 2.plass etter talkmore. Det står at minimum forbruk er 0 på nettsidene til Chess: https://www.chess.no/abonnement/chesspremium2/chesspremium/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg