Gå til innhold

Dressmann - hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt å kjøpe nye klær når jeg får lønn fra jobben i begynnelsen av mai.

 

Har før kjøpt endel på dyrere butikker som Rolfsen, Volt, Session og Urban, men skal bli mer økonomisk og kjøpe klær på butikker som har greie priser og grei kvalitet på klærne. Blir jo ofte til at jeg kjøper mindre og dyrere klær men nå vil jeg kjøpe flere klær med grei/bra kvalitet og greie/lave priser.

 

Så til spørsmålene mine. Hva synes dere om Dressmann og deres klær og priser? Bra butikk? Er ingenting å si på markedsføringen ihvertfall, perfekt spør du meg.

 

Er det andre butikker som er bedre enn nevnt butikk og har bedre klær og priser?

 

Kan vel nevne at jeg er en 18 åring (19 år om 14 dager) og jeg går på tredje året på VGS. Har ellers en ganske preppy stil og liker å kle meg i fine klær.

 

Takk for svar. :)

Endret av SanderPander
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det din opplevelse av klærne som teller. Hvis du lurer på om Dressmann er OK greier så er det bare å handle inn et par ting du liker og bruke det i noen uker? Da ser du fort både om det er OK kvalitet og om det er noe du ønsker å gå med.

 

H&M er virkelig ikke plassen å gå hvis kvalitet spiller inn. På den annen side så er klærne såpass billig at det gjør kanskje ikke noe om du må kaste plaggene etter tre vask?

 

Lykke til med prosjektet, du finner garantert noe som er duganes til en OK pris.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Til og med Sparkjøp selger Dovre.

 

Ellers med klær er det som min kjære mor sier: pris og kvalitet har en banal sammenheng. Både sømmer og stoffkvalitet er lavere hos Dressmann enn på dyrere merker. "Luksuslinjen" til Dressmann (den dyreste) har kanskje en akseptabel kvalitet, men den koster jo så mye at du heller kan kjøpe hos merker som har bedre snitt og fasong uansett.

 

HM sine t-skjorter med merke HM skal visst være ok, mens de som har merket LOGG er visst noe crap (har nylig vært oppe flere ganger i diverse tråder her), uten at jeg skal si noe sikkert, da jeg ikke har prøvd hverken HM eller LOGG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...