Joachim_F Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Bygg din egen nasjon i demoen av det nye strategispillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Får vel teste demoen etterhvert, liker ikke at man ikke kan lagre i den da... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Må nok teste denne snart, ja. Lenke til kommentar
Robban73 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 I demoen jeg hadde fra steam. Så kunne jeg lagre når som helst, velge størrelsen på verden etc og bygge min egen magiker. Uansett så er ikke spillet i nærheten av MoM. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 De må ha oppdatert demoen, for jeg kunne ikke lagre og spilte på et minikart. Ikke MoM-kvalitet, nei (men hva når vel opp til den? ). Synes ikke det var såå frekt da, men trengs nok et steamtilbud for at jeg skal ta den. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Spilte demoen i dag.... uff det var triste greier. Minte litt om Civilization Revolution. Skjønner ikke hvorfor de ikke prøver å gi det ut til konsoll i stedet. Utrolig simpelt, og jeg ble lei etter 20 turns..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå