Gå til innhold

Kjøp av bærbar til 5k?

Anbefalte innlegg

Hei.

Bærbare PCen til dama holder på å tar kvelden og hun har bestemt seg for å kjøpe seg ny.

Har prøvd å sett litt etter sjøl, men det er så mye å velge mellom at jeg blir svimmel. :p Noen er bra på et område, og dårlig på et annet. Spessielt i denne prisklassen.

Den vil vell bli brukt mest til surfing, musikk og se serier/filmer. Kanskje noe spilling (The sims osv.)

Eneste kravene er at det skal være en 15", ikke noe mindre eller større.

Kan kanskje strekke seg til 6K også.

Takker for all hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne med SSD'en hadde vært noe. Da får hun iallefall en veldig rask PC. Hun har ekstern harddisk som hun lagrer ting innpå, så da spiller det ikke noen rolle om det er SSD på den. :)

Skal se litt nærmere på de dere har linket til nå, så kommer vi vell til en beslutning. Takker

Lenke til kommentar

Dustinhome har kampanje på å oppgradere til SSD. Du får da med eksternt kabinett til den originale harddisken.

Her er en bra 120 GB SSD http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

kanskje ikke ta den neste verste SSDen på markedet da...

Kan du utdype? Har du personlig erfaring med disken, eller uttaler du deg bare med utgangspunkt i tidlige firmware-utgaver?

Han baserer seg vel på at OCZ er kjent som den SSD-leverandøren som har mest feil på SSDene sine, disse diskene er de mest ustabile OCZ noengang har lansert, og at forumet deres er fylt med problemer rundt akkurat disse diskene?

Lenke til kommentar

Med andre ord, så bør jeg holde meg unna den Asus laptopen med SSD'en som ble linket lengre opp? Det var også en OCZ. Vil helst slippe problemer som kan oppstå senere, da dama er ekstrem lei av PC som ikke fungerer. xD

Edit.

Hva med denne: http://www.dustinhome.no/product/5010622196/fujitsu-lifebook-ah531-ci7-2-7-4gb-500-15-6-w7p/#intcmp=searchProvider_dacsa

Hvordan er skjermkorte på denne? Er det integrert skjermkort? Vil det funke bra?

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...