Oktavian Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Verdens peneste trilogi skal avsluttes. Vi så på innholdet. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vi skal også få et gjensyn med Nomad og Psycho, etter sigende, i Crysis 3. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Kommer vel til å bli xbox porta den.. Kommer nok ikke til å bli like bra kvalitet som Crysis (1) 1 Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Flyr de rundt inne i glasskula? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Trilogi? Tels ikke crysis warhead? Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Umm, trodde Prophet tok sitt eget liv i Crysis 2 og at det er Alcatraz vi skal følge etter? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "trinsedrevet komposittbue" Da kalles det egentlig bare trinsebue. Så har du lært noe i dag også. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg synes det er bra den skal avsluttes Så får vi se om vi får se noe nytt og spennende etterpå Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Umm, trodde Prophet tok sitt eget liv i Crysis 2 og at det er Alcatraz vi skal følge etter? Hvis du spilte hele spillet og fulgte med på det som skjedde så du at Prophets fysiske kropp døde, ja. Men personligheten hans lever videre i nanodrakten. Lenke til kommentar
agito Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "trinsedrevet komposittbue" Da kalles det egentlig bare trinsebue. Så har du lært noe i dag også. Ifølge Norges Bueskytterforbund heter det compoundbue og ikke trinsebue. Syns Crysis spillene alltid har vært artig, men tror at Crysis 1 enda forblir favoritt med mindre de gir mer frihet i #3 enn de ga i #2. Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 I used to be a nanosuit soldier like you, then i took an explosive arrow in the knee. Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Trilogi?Tels ikke crysis warhead? Warhead er for expansion til nr 1 å regne, altså ikke en oppfølger i den forstand 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "trinsedrevet komposittbue"Da kalles det egentlig bare trinsebue. Så har du lært noe i dag også.Ifølge Norges Bueskytterforbund heter det compoundbue og ikke trinsebue. Det er jo en unødvendig fornorsking av compound bow. Jeg har alltid kalt det trinsebue, og det tror jeg mange andre har også. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "Crysis kommer til PlaStation 3, Xbox 360 og PC en gang i 2013." Playstation 3* Bare for å ha sagt ifra. :-) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "trinsedrevet komposittbue"Da kalles det egentlig bare trinsebue. Så har du lært noe i dag også.Ifølge Norges Bueskytterforbund heter det compoundbue og ikke trinsebue. Det er jo en unødvendig fornorsking av compound bow. Jeg har alltid kalt det trinsebue, og det tror jeg mange andre har også. Det heter en bue,som i pil og bue, get over it.... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Crysis har for min del gått fra å være nyskapende (hvertfall med tanke på grafikkmotoren), til noe konsolifisert melkesøppel som følger Cod sine fotspor.. I mine øyne vel å merke! Endret 30. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ser mega fett ut. Gleder meg. Crysis 2 er en av mine favorittspill. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hadde vært kult om de fokuserte på noe mer enn kun grafikken. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Crysis 2 ble et stort antiklimaks når de leverte mindre avansert grafikk enn Crysis 1. Nå syntes jeg Crysis 1 har blitt hauset litt vell mye opp, selv i dag så vil jo skjermkort som GTX 680 slite med ytelsen i Crysis 1 om du aktiverer oppegående menger med anti-aliasing og selv om grafikkmotoren kanskje er en av de mest avanserte vi har sett per dags dato så må CryTek tåle litt pepper for dårlig optimalisering da det gir lite mening at det skal være så lite forskjell i ytelse om du kjøre GTX 285, GTX 480, GTX 580 eller GTX 680. CryTek skulle pushe grensene for hva skjermkortteknologien kunne levere med Crysis 1, mens med Crysis 2 har de faktisk gått inn å amputert grafikkmotoren for at det hele skal fungere på konsoll. Det er jo helt åpenbart at spille trenger en mindre krevende grafikkmotor til konsoll, men jeg hadde håpet at de skulle fortsette å videreutvikle grafikkmotoren fra Crysis 1 mot PC og heller komme med en egen en for konsoll, istedenfor så har de jo amputert det som var og gitt en mindre kompleks og avansert motor til PC og det drepe hele serien for min del for når det kommer til rent gameplay og historie så har hvertfall ikke Crysis 1, Crysis Warhead eller Crysis 2 levert noe superinteressant om du spør meg. Jeg spilte det for å oppleve teknologien og for å se de grensene CryTek ønsket å pushe, men den gang ei. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det ville ikke forundret meg om smittsom tuppedille slår om seg i Crytek-studioet en gang før lansering, slik at vi får se et par ekstra typer tupp også. Tupp i ræva? Ahahahhh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå